Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

XXVI/229/2017

w sprawie: uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pomiechówek
UCHWAŁA NR XXVI/229/2017
Rady Gminy Pomiechówek
z dnia 27 lutego 2017 r.

w sprawie: uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości
i porządku na terenie Gminy Pomiechówek

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 i art. 40 ust. 1 ustawy z 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 446 z późn. zm.) oraz art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2016r., poz. 250 z późn. zm.) Rada Gminy Pomiechówek, po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, uchwala, co następuje:


§ 1
Uchwala się Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pomiechówek, w brzmieniu określonym w załączniku do niniejszej uchwały.


§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Pomiechówek.


§ 3
Traci moc Uchwała Nr VI/37/2015 Rady Gminy Pomiechówek z dnia 27 kwietnia 2015 r. w sprawie: uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Pomiechówek.


§ 4
Uchwała wchodzi w życie w terminie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego.

Podstrony:

Wytworzył:Teresa Leszczyńska, data: 01.03.2017 r., godz. 11.30
Wprowadził:Artur Ciemieniewski, data: 12.03.2017 r., godz. 21.48
Ostatnia aktualizacja:Artur Ciemieniewski, data: 12.03.2017 r., godz. 22.00
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
12.03.2017 r., godz. 22.00Artur CiemieniewskiEdycja strony
12.03.2017 r., godz. 21.48Artur CiemieniewskiDodanie strony

Strona oglądana: 1955 razy.