Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Wójt Gminy Pomiechówek ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. inwestycji w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Gminy Pomiechówek.
SRGiK.210.3.2017

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Pomiechówek ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. inwestycji w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Gminy Pomiechówek.

I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:
Urząd Gminy Pomiechówek, ul.Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek

II. NAZWA STANOWISKA PRACY:
Podinspektor ds. inwestycji w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Gminy Pomiechówek.

III. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM, ZGODNIE Z OPISEM DANEGO STANOWISKA
1.NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie,
2) ukończone 18 lat i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
4) wykształcenie wyższe, techniczne,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

2. DODATKOWE:
1) posiadanie doświadczenia w administracji publicznej lub samorządowej w zakresie przygotowania i/lub realizacji inwestycji,
2) znajomość regulacji prawnych ze szczególnym uwzględnieniem:
- ustawy prawo budowlane,
- ustawy o drogach publicznych,
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość stosowania przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
3) znajomość procesu inwestycyjnego,
4) samodzielność, odpowiedzialność,
5) umiejętność analitycznego myślenia,
6) wysoka samodyscyplina, komunikatywność i kreatywność,
7) umiejętność pracy w zespole,
8) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych ( stresowych, konfliktowych),
9) przestrzeganie etyki zawodowej.


3. KRYTERIA OCENY:
1) doświadczenie i przygotowanie merytoryczne,
2) umiejętność autoprezentacji.

IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1. Współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz jej przekazaniem do użytkowania.
2. Realizacja zatwierdzonych wniosków w ramach funduszu sołeckiego w zakresie przygotowania umów i zamówień na zakupy, dostawy i roboty budowlane.
3. Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi.
4. Prowadzenie spraw z zakresu komunikacji lokalnej zbiorowej.

V. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:
1) Miejscem wypełniania obowiązków pracowniczych będzie Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
2) Praca w pełnym wymiarze czasu.
3) Wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.z 2014 r. poz.1786 ze zmianami) oraz regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Pomiechówek.
4) W pracy konieczne będzie manualne korzystanie z urządzeń technicznych.
5) Kontakty bezpośrednie i telefoniczne z podmiotami zaangażowanymi w realizację zadań.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Pomiechówek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016 r. poz.902) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VI. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) Życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
6) oryginał kwestionariusza osobowego,
7) oświadczenie o niekaralności,
8) oświadczenie o treści: „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłem/nie byłam karany/karana za przestępstwo popełnione umyślnie, mój stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na wymienionym stanowisku”,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2016 r. poz.922) opatrzone klauzulą „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016 r. poz.902).
Pozostałe, szczegółowe wymagania zostały zawarte w regulaminie naboru na wolne stanowisko urzędnicze, dostępnym w Wydziale Organizacji (pokój nr 1) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej ( Zarządzenie nr 30/2009 Wójta Gminy Pomiechówek, z dnia 28 maja 2009 r.).
Osoby zakwalifikowane do II etapu konkursu tj. rozmowa kwalifikacyjna, będą zobowiązane wykazać się znajomością tematyki z zakresu znajomości ustawy prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

VII. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Do dnia 31 maja 2017 r. do godziny 15:00 (liczy się data wpływu oferty do sekretariatu Urzędu Gminy Pomiechówek, ul.Szkolna 1a, pokój nr 10).

VIII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Pomiechówek do sekretariatu lub przesłać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Pomiechówek, ul.Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor ds. inwestycji w Wydziale Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Gminy Pomiechówek”. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do urzędu, a nie datę stempla pocztowego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 765 27 39

Nabór składa się z dwóch etapów:
- selekcji wstępnej – analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zakwalifikowanie kandydatów do rozmów kwalifikacyjnych,
- selekcji merytorycznej – rozmowa kwalifikacyjna.

Ogłoszenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu postępowania oraz terminu i miejsca przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej nastąpi w Biuletynie Informacji Publicznej, stronie internetowej www.pomiechowek.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Pomiechówek.

Oferty osób niezakwalifikowanych do dalszego etapu można odebrać w ciągu miesiąca, w Urzędzie Gminy Pomiechówek.

Informacja o wyniku naboru, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016 r. poz.902) zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie www.pomiechowek.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Pomiechówek.




Wójt Gminy
/-/ Dariusz Bielecki


Wytworzył:Teresa Leszczyńska, data: 21.05.2017 r., godz. 20.30
Wprowadził:Artur Ciemieniewski, data: 21.05.2017 r., godz. 20.37
Ostatnia aktualizacja:Artur Ciemieniewski, data: 21.05.2017 r., godz. 20.37
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
21.05.2017 r., godz. 20.37Artur CiemieniewskiDodanie strony

Strona oglądana: 2237 razy.