Główna treść strony
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
Kierownik Ośrodka
Pomocy Społecznej w Pomiechówku
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze : inspektora ds. świadczeń rodzinnych
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Kierownik Ośrodka
Pomocy Społecznej w Pomiechówku
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze : inspektora ds. świadczeń rodzinnych
Data 12.06.2017
1. Adres Jednostki:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Pomiechówku
Ul. Słoneczna 51, 05-180 Pomiechówek
2. Wymiar czasu pracy: 1 etat
3. Stanowisko pracy: inspektor ds świadczeń rodzinnych
4. liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba
5. Główne obowiązki:
• Wydawanie wniosków oraz udzielanie informacji w celu uzyskania kompletnej dokumentacji koniecznej do złożenia wniosku.
• Przyjmowanie wniosków i ustalenie prawa do:
• świadczeń rodzinnych,
• świadczeń wychowawczych,
• Wprowadzanie do systemów informatycznych danych niezbędnych do wydawania decyzji w sprawach ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych.
• Przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń oraz wszelkich innych pism w zakresie świadczeń rodzinnych.
• Prowadzenie postępowań administracyjnych, zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
• Ustalanie harmonogramów i warunków wypłat świadczeń, w tym tworzenie list wypłat.
• Terminowe przygotowywanie i wysyłanie sprawozdań z realizacji świadczeń rodzinnych, w tym także w wersji elektronicznej.
• Analizowanie wykorzystanych środków finansowych z zakresu świadczeń rodzinnych.
• Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe.
• Prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń.
• Prowadzenie bieżącej obsługi administracyjnej w sekcji świadczeń.
• Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.
• Bieżąca aktualizacja wiedzy, zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi czynności wykonywanych na stanowisku pracy.
• Wykonywanie innych czynności wynikających z zakresu zleconych zadań.
6. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe, preferowane kierunki : administracja, socjologia, ekonomia, prawo
• doświadczenie zawodowe w pracy administracyjno - biurowej
• obywatelstwo polskie, lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego mają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922),
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
7. Wymagania dodatkowe:
Znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych w szczególności z zakresu:
• ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
• ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, w tym akty wykonawcze,
• ustawy o świadczeniach rodzinnych, w tym akty wykonawcze,
• ustawy o ochronie danych osobowych,
• ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
• ustawy o samorządzie gminnym,
• ustawy o pracownikach samorządowych,
• umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
• umiejętność organizacji pracy własnej,
• umiejętność pracy w zespole,
• łatwość przekazywania informacji,
• odporność na stres, kreatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, terminowość, systematyczność,samodzielność i obowiązkowość, komunikatywność, wysoka kultura osobista, nieposzlakowana opinia
8. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• CV i list motywacyjny,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego mają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność*.
* Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 902).
9. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Pomiechówku, brak windy, praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej czterech godzin, oświetlenie stanowiska pracy światłem dziennym i sztucznym.
10. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Pomiechówku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Ośrodku Pomocy Społecznej w Pomiechówku
z dopiskiem : dotyczy naboru na stanowisko inspektor ds. świadczeń rodzinnych.
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia:
26.06.2017 r. do godz. 1500.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej w Pomiechówku po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do rozmów kwalifikacyjnych zastaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Ośrodka Pomocy Społecznej w Pomiechówku
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Pomiechówku
Wanda Mucha
Wytworzył: | Anna Bochenek, data: 12.06.2017 r., godz. 12.00 |
---|
Wprowadził: | Artur Ciemieniewski, data: 12.06.2017 r., godz. 19.40 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Artur Ciemieniewski, data: 12.06.2017 r., godz. 19.51 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
12.06.2017 r., godz. 19.51 | Artur Ciemieniewski | Edycja strony |
12.06.2017 r., godz. 19.50 | Artur Ciemieniewski | Edycja strony |
12.06.2017 r., godz. 19.40 | Artur Ciemieniewski | Dodanie strony |