Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

Wójt Gminy Pomiechówek ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Pomiechówku ul. Słoneczna 51, 05-180 Pomiechówek
Wójt Gminy Pomiechówek

ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Pomiechówku
ul. Słoneczna 51, 05-180 Pomiechówek

1. Nazwa i adres podmiotu leczniczego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Pomiechówku, ul. Słoneczna 51, 05-180 Pomiechówek.

2. Stanowisko objęte konkursem: Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Pomiechówku, ul. Słoneczna 51, 05-180 Pomiechówek.

3. Wymagane kwalifikacje kandydata:
a) wykształcenie wyższe, b) wiedza i doświadczenie dające rękojmię prawidłowego wykonywania obowiązków dyrektora, c) co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym lub ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzania i co najmniej 3-letni staż pracy, d) brak prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie.

4. Dokumenty wymagane od kandydatów:

a) podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem,
b) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe kandydata wymienione w pkt 3 a) i c), niezbędne do zajmowania stanowiska objętego konkursem, tj. wykształcenie wyższe, co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym lub ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzania i co najmniej 3-letni staż pracy,
c) oświadczenie kandydata, iż zajmowane przez niego wcześniej stanowisko lub stanowiska, miały charakter kierowniczy oraz w jakim czasie były zajmowane,
d) opis przebiegu pracy zawodowej,
e) pisemna koncepcja funkcjonowania i rozwoju Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Pomiechówku,
f) inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata,
g) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o pełnej zdolności do czynności prawnych,
h) zaświadczenie o niekaralności kandydata,
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego na stanowisko Dyrektora SP ZOZ w Pomiechówku,
Dokumenty wymienione w pkt 4 b) i g) mogą być przedłożone jako kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata lub przez notariusza. Na prośbę komisji konkursowej kandydat zobowiązany jest przedstawić oryginały dokumentów.

5. Miejsce oraz termin złożenia wymaganych dokumentów: podanie wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w terminie do dnia 25 lipca 2017 r. do sekretariatu Urzędu Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek w godzinach pracy urzędu. Na kopercie należy wskazać imię i nazwisko kandydata oraz adres i numer telefonu, a także umieścić adnotację: „Konkurs na Stanowisko Dyrektora SP ZOZ w Pomiechówku”.
6. Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym SP ZOZ będą udostępniane kandydatom do wglądu w Urzędzie Gminy Pomiechówek przez Sekretarza Gminy, pokój nr 1.
7. Przewidywany termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur - do dnia 31 sierpnia 2017 r.
8. 0 terminie i miejscu postępowania konkursowego kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Wójt Gminy Pomiechówek
/ - / Dariusz Bielecki


Wytworzył:Bożena Śliwińska, data: 23.06.2017 r., godz. 10.00
Wprowadził:Artur Ciemieniewski, data: 26.06.2017 r., godz. 19.58
Ostatnia aktualizacja:Artur Ciemieniewski, data: 26.06.2017 r., godz. 19.58
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
26.06.2017 r., godz. 19.58Artur CiemieniewskiDodanie strony

Strona oglądana: 2424 razy.