Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zarządzenie Nr 59/05

w sprawie: powołania Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej
ZARZĄDZENIE
Wójta Gminy
Nr 59 z dnia 12.12.2005 rok

w sprawie: powołania Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej

Na podstawie art. 30 ust 2 pkt 3 ustawy z dn.08.03.1990 r o samorządzie gminnym( tekst jednolity :Dz.U. Nr 142 poz.1591 z 2001r z póż.zm) oraz art 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości(Dz.U.76 z 2002 r.poz.694 z póź. zm)

W celu zapewnienia terminowej i poprawnej inwentaryzacji materiałów, środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych w używaniu powołuję Stałą Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:

1. Przewodnicząca Komisji - Wanda Karabin
2. Z-ca Przewodniczącej Komisji –Arkadiusz Zacharski
3. Członek komisji - Teresa Haręźlak.
4. Członek komisji - Janusz Peczyński


§ 1

Szczegółowe zadania Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej określa Instrukcja dotycząca Inwentaryzacji Aktywów i Pasywów.


§ 2

Zobowiązuję Przewodniczącą Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej do bieżącego informowania mnie o stanie prowadzonych w Urzędzie Gminy, OSP i Bibliotece Publicznej prac inwentaryzacyjnych.
O ewentualnych trudnościach należy informować mnie bezzwłocznie.


§ 3

Zarządzenie niniejsze obowiązuje od dnia 12.12.2005 roku




Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 28.12.2005 r., godz. 11.57
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 28.12.2005 r., godz. 11.57
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
28.12.2005 r., godz. 11.57NieznanyDodanie strony do BIP.

Strona oglądana: 3326 razy.