Główna treść strony
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
Wójt Gminy Pomiechówek ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. projektów i funduszy unijnych w Wydziale Pozyskiwania Środków Zewnętrznych i Rozliczeń Urzędu Gminy Pomiechówek.
SRGiK.210.5.2017
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Pomiechówek ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. projektów i funduszy unijnych w Wydziale Pozyskiwania Środków Zewnętrznych i Rozliczeń Urzędu Gminy Pomiechówek.
I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:
Urząd Gminy Pomiechówek, ul.Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek
II. NAZWA STANOWISKA PRACY:
Specjalista ds. projektów i funduszy unijnych w Wydziale Pozyskiwania Środków Zewnętrznych i Rozliczeń.
III. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM, ZGODNIE Z OPISEM DANEGO STANOWISKA
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) wykształcenie wyższe;
5) doświadczenie w przygotowaniu projektów i pozyskiwaniu funduszy unijnych – min.3 lata;
6) znajomość aktualnych przepisów z zakresu zasad przygotowania projektów i wniosków o dofinansowanie, realizacji projektów;
7) znajomość programów, funduszy i inicjatyw oferujących wsparcie ze środków publicznych na finansowanie projektów;
8) znajomość procedur związanych z realizacją projektów współfinansowanych z EFS lub EFRR;
9) znajomość aktualnych zasad i wytycznych dotyczących EFS lub EFRR;
10) znajomość zasad konkurencyjności wydatków/PZP
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) preferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
2) znajomość organizacji jednostek samorządu terytorialnego i ich zadań;
3) skrupulatność, dokładność przy realizacji wyznaczonych zadań;
4) komunikatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie w swoją pracę;
5) odporność na stres.
3. KRYTERIA OCENY:
1) doświadczenie i przygotowanie merytoryczne,
2) umiejętność autoprezentacji.
IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) Sporządzanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjną.
2) Udział przy opracowywaniu nowych wniosków o dofinansowanie, budżetowanie projektów.
3) Rozliczanie wniosków o dofinansowanie ze środków unijnych.
4) Nadzór nad realizacją projektów.
5) Monitoring dostępności funduszy i źródeł dofinansowania.
6) Tworzenie dokumentacji/załączników niezbędnych do otrzymania dofinansowania.
7) Opracowanie niezbędnych dokumentów projektowych, raportów, sprawozdań.
V. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:
1) Miejscem wypełniania obowiązków pracowniczych będzie Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
2) Praca w pełnym wymiarze czasu.
3) Wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.z 2014 r. poz.1786 ze zmianami) oraz regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Pomiechówek.
4) W pracy konieczne będzie manualne korzystanie z urządzeń technicznych.
5) Kontakty bezpośrednie i telefoniczne z podmiotami zaangażowanymi w realizację zadań.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Pomiechówek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016 r. poz.902 ze zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VI. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) Życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
6) oryginał kwestionariusza osobowego,
7) zestawienie projektów realizowanych przy udziale kandydata,
8) oświadczenie o niekaralności,
9) oświadczenie o treści: „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłem/nie byłam karany/karana za przestępstwo popełnione umyślnie, mój stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na wymienionym stanowisku”,
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2016 r. poz.922) opatrzone klauzulą „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016 r. poz.902 ze zm.).
Pozostałe, szczegółowe wymagania zostały zawarte w regulaminie naboru na wolne stanowisko urzędnicze, dostępnym w Wydziale Organizacji (pokój nr 1) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej ( Zarządzenie nr 30/2009 Wójta Gminy Pomiechówek, z dnia 28 maja 2009 r.).
Osoby zakwalifikowane do II etapu konkursu tj. rozmowa kwalifikacyjna, będą zobowiązane wykazać się znajomością tematyki z zakresu znajomości aktualnych przepisów z zakresu zasad przygotowania projektów i wniosków o dofinansowanie, realizacji projektów.
VII. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Do dnia 27 października 2017 r. do godziny 15:00 (liczy się data wpływu oferty do sekretariatu Urzędu Gminy Pomiechówek, ul.Szkolna 1a, pokój nr 10).
VIII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Pomiechówek do sekretariatu lub przesłać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Pomiechówek, ul.Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. projektów i funduszy unijnych w Wydziale Pozyskiwania Środków Zewnętrznych i Rozliczeń Urzędu Gminy Pomiechówek”. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do urzędu, a nie datę stempla pocztowego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 765 27 31
Nabór składa się z dwóch etapów:
- selekcji wstępnej – analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zakwalifikowanie kandydatów do rozmów kwalifikacyjnych,
- selekcji merytorycznej – rozmowa kwalifikacyjna.
Ogłoszenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu postępowania oraz terminu i miejsca przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej nastąpi w Biuletynie Informacji Publicznej, stronie internetowej www.pomiechowek.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Pomiechówek.
Oferty osób niezakwalifikowanych do dalszego etapu można odebrać w ciągu miesiąca, w Urzędzie Gminy Pomiechówek.
Informacja o wyniku naboru, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016 r. poz.902 ze zm.) zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie www.pomiechowek.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Pomiechówek.
Wójt
/-/ Dariusz Bielecki
Wytworzył: | Teresa Leszczyńska, data: 17.10.2017 r., godz. 14.00 |
---|
Wprowadził: | Artur Ciemieniewski, data: 17.10.2017 r., godz. 20.41 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Artur Ciemieniewski, data: 17.10.2017 r., godz. 20.41 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
17.10.2017 r., godz. 20.41 | Artur Ciemieniewski | Dodanie strony |