Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

Wójt Gminy Pomiechówek ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: inspektor ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Planowania Przestrzennego Urzędu Gminy Pomiechówek.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Pomiechówek ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: inspektor ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Planowania Przestrzennego Urzędu Gminy Pomiechówek.

I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:
Urząd Gminy Pomiechówek, ul.Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek

II. NAZWA STANOWISKA PRACY:
Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Planowania Przestrzennego Urzędu Gminy Pomiechówek.

III. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM, ZGODNIE Z OPISEM DANEGO STANOWISKA
1. NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe techniczne,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

2. DODATKOWE:
1) Znajomość regulacji prawnych ze szczególnym uwzględnieniem:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy prawo geodezyjne,
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawy o księgach wieczystych i hipotece,
- ustawy prawo budowlane,
- znajomość stosowania przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- ustawy o pracownikach samorządowych.
2) Samodzielność, odpowiedzialność.
3) Umiejętność analitycznego myślenia.
4) Wysoka samodyscyplina, komunikatywność i kreatywność.
5) Umiejętność pracy w zespole.
6) Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych ( stresowych, konfliktowych).
7) Przestrzeganie etyki zawodowej.

3. KRYTERIA OCENY:
1) doświadczenie i przygotowanie merytoryczne,
2) umiejętność autoprezentacji

IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1. Prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentów w zakresie nabywania nieruchomości na rzecz gminy z tytułu zakupu nieruchomości, prawa użytkowania wieczystego, najmu, użyczenia, dzierżawy, zamiany, zasiedzenia lub z innych tytułów.
2. Prowadzenie spraw w zakresie zbywania nieruchomości gminnych oraz przygotowywanie dokumentacji do przetargów, rokowań na sprzedaż nieruchomości, zamiany nieruchomości i dokumentów do sporządzenia aktów notarialnych.
3. Prowadzenie postępowań dotyczących przekazywania nieruchomości gminnych do korzystania w tym najem, dzierżawę i użyczenie oraz naliczanie i aktualizacja opłat z tych tytułów.
4. Prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania gminnymi lokalami mieszkalnymi i gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy oraz zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy.
5. Przygotowywanie projektów uchwał, opracowań, sprawozdań, analiz i innych materiałów dotyczących zadań objętych zakresem czynności.
6. Współpraca przy prowadzeniu postępowań administracyjnych dot. gospodarowania przestrzenią na terenach pozbawionych planu miejscowego.
7. Współpraca przy opracowywaniu i uchwalaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań.
8. Współpraca przy prowadzeniu gminnej ewidencji zabytków.

V. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:
1. Miejscem wypełniania obowiązków pracowniczych będzie Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
2. Praca w pełnym wymiarze czasu.
3. Wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( Dz.U. z 2014, poz.1786 ze zmianami) oraz regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Pomiechówek.
4. W pracy konieczne będzie manualne korzystanie z urządzeń technicznych.
5. Kontakty bezpośrednie i telefoniczne z podmiotami zaangażowanymi w realizację zadań.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Pomiechówek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2016 r. poz.902) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VI. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
6) oryginał kwestionariusza osobowego,
7) oświadczenie o niekaralności,
8) oświadczenie o treści: „ Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłem/byłam karany/karana za przestępstwo popełnione umyślnie, mój stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na wymienionym stanowisku”,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2016 r. poz.922) opatrzone klauzulą: „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2016 r. poz.902)”.
Pozostałe, szczegółowe wymagania zostały zawarte w Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze, dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej ( Zarządzenie nr 30/2009 Wójta Gminy Pomiechówek, z dnia 28 maja 2009 r.).
Osoby zakwalifikowane do II etapu konkursu tj. rozmowa kwalifikacyjna, będą zobowiązane wykazać się znajomością tematyki z zakresu znajomości ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawy prawo geodezyjne, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy prawo budowlane.

VII. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
10 dni od dnia opublikowania w BIP tj. do 06 listopada 2017 r. do godz.15:00
(liczy się data wpływu oferty do sekretariatu Urzędu Gminy Pomiechówek, ul.Szkolna 1a, pokój nr 10).

VIII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Pomiechówek do sekretariatu lub przesłać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Pomiechówek, ul.Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Planowania Przestrzennego Urzędu Gminy Pomiechówek”. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do urzędu, a nie datę stempla pocztowego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 765 27 12.
Nabór składa się z dwóch etapów:
- selekcji wstępnej – analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zakwalifikowanie kandydatów do rozmów kwalifikacyjnych,
- selekcji merytorycznej – rozmowa kwalifikacyjna.

Ogłoszenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu postępowania oraz terminu i miejsca przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej nastąpi w Biuletynie Informacji Publicznej, stronie internetowej www.pomiechowek.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Pomiechówek.
Oferty osób niezakwalifikowanych do dalszego etapu można odebrać w ciągu miesiąca, w Urzędzie Gminy Pomiechówek.
Informacja o wyniku naboru, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2016 r. poz. 902) zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie www.pomiechowek.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Pomiechówek.

Wójt Gminy
/-/ Dariusz Bielecki


Wytworzył:Teresa Leszczyńska, data: 25.10.2017 r., godz. 10.00
Wprowadził:Artur Ciemieniewski, data: 26.10.2017 r., godz. 02.06
Ostatnia aktualizacja:Artur Ciemieniewski, data: 26.10.2017 r., godz. 02.07
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
26.10.2017 r., godz. 02.07Artur CiemieniewskiEdycja strony
26.10.2017 r., godz. 02.06Artur CiemieniewskiDodanie strony

Strona oglądana: 2323 razy.