Główna treść strony
Zarządzenie nr 2
w sprawie: ustalenia zasad wypłaty i rozliczeń zaliczek gotówkowych.
ZARZĄDZENIE Nr 2/2018
Wójta Gminy Pomiechówek
z dnia 02.01.2018 r.
w sprawie: ustalenia zasad wypłaty i rozliczeń zaliczek gotówkowych.
Na podstawie art. 30 ust 1, 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1875) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Wypłaty i rozliczanie zaliczek gotówkowych stałych i jednorazowych, niezbędnych dla prawidłowej realizacji wydatków budżetowych w roku 2018, dokonywane będą na zasadach określonych w załączniku Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Wykonanie zarządzenia powierzam:
- dyrektorom i kierownikowi gminnych jednostek budżetowych,
- kierownikowi zakładu budżetowego,
- dyrektorowi i kierownikowi gminnych instytucji kultury,
- skarbnikowi gminy.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 02.01.2018 r., obowiązuje w roku budżetowym 2018 i podlega ogłoszeniu.
Wytworzył: | Marta Bartczak, data: 19.01.2018 r., godz. 13.00 |
---|
Wprowadził: | Artur Ciemieniewski, data: 19.01.2018 r., godz. 19.58 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Artur Ciemieniewski, data: 21.01.2018 r., godz. 14.52 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
21.01.2018 r., godz. 14.52 | Artur Ciemieniewski | Edycja strony |
19.01.2018 r., godz. 19.58 | Artur Ciemieniewski | Dodanie strony |