Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Wójt Gminy Pomiechówek ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Pomiechówku
SRGiK.210.5.2018

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Pomiechówek ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Pomiechówku
I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:
Urząd Gminy Pomiechówek, ul.Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek
II. NAZWA STANOWISKA PRACY:
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Pomiechówku

III. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM, ZGODNIE Z OPISEM DANEGO STANOWISKA
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) co najmniej 3 letni staż pracy w administracji publicznej;
4) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne;
6) znajomość obsługi aplikacji „Źródło”;
7) nieposzlakowana opinia;

2. WYMAGANIA DODATKOWE:

1) umiejętność obsługi komputera w zakresie powszechnie stosowanych programów biurowych;
2) znajomość regulacji prawnych:
- ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego,
- kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
- kodeksu cywilnego,
- ustawy o zmianie imienia i nazwiska,
- Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 9 lutego 2015 r. w sprawie przenoszenia aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego (Dz.U.z 2015 r.poz.204, z późn.zm),
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 9 lutego 2015 roku w sprawie sposobu prowadzenia rejestru stanu cywilnego oraz akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego (Dz.U.z z 2016 r. poz. 1904),
3) umiejętność pracy w zespole,
4) umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku,
5) predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.



3. KRYTERIA OCENY:
1) doświadczenie i przygotowanie merytoryczne,
2) umiejętność autoprezentacji.

IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1) Przygotowywanie protokołów aktów stanu cywilnego.
2) Przygotowywanie zapewnień o braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa.
3) Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, zaświadczeń wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, kodeksu postępowania administracyjnego.
4) Migracja aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów Państwowych,
5) Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego.
6) Wysyłanie zleceń do innych urzędów stanu cywilnego o migrację aktów stanu cywilnego oraz obsługa zleceń z innych urzędów.
7) Prowadzenie korespondencji związanej z rejestracją stanu cywilnego.
8) Inne zadania zlecone przez Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego i Wójta Gminy Pomiechówek.

V. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:
1) Miejscem wypełniania obowiązków pracowniczych będzie Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
2) Praca w pełnym wymiarze czasu.
3) Wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.z 2014 r. poz.1786 ze zmianami) oraz regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Pomiechówek.
4) W pracy konieczne będzie manualne korzystanie z urządzeń technicznych.
5) Kontakty bezpośrednie i telefoniczne z podmiotami zaangażowanymi w realizację zadań.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Pomiechówek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016 r. poz.902 ze zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
VI. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) Życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe ( świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) wypełniony kwestionariusz osobowy,
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
7) oświadczenie o treści: „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłem/nie byłam karany/karana za przestępstwo popełnione umyślnie, mój stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na wymienionym stanowisku”,
8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2016 r. poz.922) opatrzone klauzulą „Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016 r. poz.902 ze zm.).
Pozostałe, szczegółowe wymagania zostały zawarte w regulaminie naboru na wolne stanowisko urzędnicze, dostępnym w Wydziale Organizacji (pokój nr 1) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej ( Zarządzenie nr 30/2009 Wójta Gminy Pomiechówek, z dnia 28 maja 2009 r.).

TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Do dnia 14 lutego 2018 r. do godziny 15:00 (liczy się data wpływu oferty do sekretariatu Urzędu Gminy Pomiechówek, ul.Szkolna 1a, pokój nr 10).

VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Pomiechówek do sekretariatu lub przesłać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Pomiechówek, ul.Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Pomiechówku”. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do urzędu, a nie datę stempla pocztowego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 765 27 18

Nabór składa się z dwóch etapów:
- selekcji wstępnej – analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zakwalifikowanie kandydatów do rozmów kwalifikacyjnych,
- selekcji merytorycznej – rozmowa kwalifikacyjna.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.

Oferty osób niezakwalifikowanych do dalszego etapu można odebrać w ciągu miesiąca, w Urzędzie Gminy Pomiechówek.

Informacja o wyniku naboru, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016 r. poz.902 ze zm.) zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie www.pomiechowek.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Pomiechówek.



Wójt
/-/ Dariusz Bielecki


Wytworzył:Teresa Leszczyńska, data: 31.01.2018 r., godz. 15.00
Wprowadził:Artur Ciemieniewski, data: 01.02.2018 r., godz. 19.59
Ostatnia aktualizacja:Artur Ciemieniewski, data: 01.02.2018 r., godz. 19.59
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
01.02.2018 r., godz. 19.59Artur CiemieniewskiDodanie strony

Strona oglądana: 2054 razy.