Główna treść strony
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
SRGiK.210.1.2019
SRGiK.210.1.2019
Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Pomiechówek ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Pomiechówku.
I. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM :
NIEZBĘDNE:
1) Obywatelstwo polskie.
2) Wykształcenie wyższe oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art.122 ust.1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej ( Dz.U.z 2017 r. poz.1769 ze zmianami)
3) Posiadanie co najmniej 3 letniego stażu pracy w pomocy społecznej.
4) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
7) Nieposzlakowana opinia.
8) Znajomość regulacji prawnych w szczególności z zakresu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, dodatków mieszkaniowych i energetycznych, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, postępowania administracyjnego, kodeksu pracy, finansów publicznych, samorządu gminnego, ochrony danych osobowych.
DODATKOWE:
1) Umiejętność kierowania zespołem pracowników.
2) Umiejętność praktycznego stosowania przepisów.
3) Umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych.
4) Umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych.
5) Predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu.
6) Bardzo dobra organizacja pracy.
7) Aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności.
8) Dyspozycyjność.
9) Znajomość obsługi komputera.
II. KRYTERIA OCENY:
1) doświadczenie i przygotowanie merytoryczne,
2) umiejętność autoprezentacji.
III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) Kierowanie działalnością Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz.
2) Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.
3) Organizacja pracy w OPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań.
4) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy i głównym księgowym OPS.
5) Organizacja pracy socjalnej ośrodka pomocy społecznej.
6) Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników.
7) Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.
8) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.
9) Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych.
10) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek OPS.
11) Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania OPS.
12) Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych na działalność Ośrodka.
13) Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.
14) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych.
15) Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. działalności Ośrodka.
16) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Pomiechówek.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Pomiechówek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz.1260 ze zmianami) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
IV. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) List motywacyjny,
2) Życiorys (CV),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów poświadczających staż pracy i doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuowania pracy),
5) kopia dyplomu uzyskania specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej.
6) oryginał kwestionariusza osobowego,
7) oświadczenie o niekaralności ( w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
8) oświadczenie o treści: „ Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłem/byłam karany/karana za przestępstwo popełnione umyślnie, mój stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na wymienionym stanowisku”,
9) zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Urząd Gminy w Pomiechówku na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Pozostałe, szczegółowe wymagania zostały zawarte w Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze, dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej ( Zarządzenie nr 30/2009 Wójta Gminy Pomiechówek, z dnia 28 maja 2009 r.)
V. TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Do 14 lutego 2019 r. do godz.15:00
(liczy się data wpływu oferty do sekretariatu Urzędu Gminy Pomiechówek, ul.Szkolna 1a, pokój nr 10).
VI. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Pomiechówek do sekretariatu lub przesłać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Pomiechówek, ul.Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Pomiechówku”. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do urzędu, a nie datę stempla pocztowego.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 765 27 30.
Nabór składa się z dwóch etapów:
- selekcji wstępnej – analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zakwalifikowanie kandydatów do rozmów kwalifikacyjnych,
- selekcji merytorycznej – rozmowa kwalifikacyjna.
Ogłoszenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne i dopuszczonych do drugiego etapu postępowania oraz terminu i miejsca przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej nastąpi w Biuletynie Informacji Publicznej, stronie internetowej www.pomiechowek.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Pomiechówek.
Oferty osób niezakwalifikowanych do dalszego etapu można odebrać w ciągu miesiąca, w Urzędzie Gminy Pomiechówek.
Informacja o wyniku naboru, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz.1260 ze zmianami) zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie www.pomiechowek.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Pomiechówek.
W Ó J T
/-/ Dariusz Bielecki
Klauzula informacyjna nt. ochrony danych osobowych dla kandydatów
ubiegających się o zatrudnienie
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, iż:
Tożsamość Administratora (ADO) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pomiechówek, adres: ul. Szkolna 1a, Pomiechówek
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych W celu uzyskania więcej informacji o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej, adres e-mail: iod@pomiechowek.pl
Cele przetwarzania oraz podstawa prawna Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym: ….( do wpisania nazwa postępowania), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody ], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
[1] Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.), §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 ze zm.) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. z dnia 7 czerwca 2018 r., Dz.U. z 2018 r. poz. 1260);
[2] Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);
[3] Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
[4] Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: 1) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; 2) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z ADO przetwarzają dane osobowe dla których administratorem danych osobowych jest ADO, tj. m.in. firmy księgowe, kancelarie prawne oraz dostawcy usług IT.
Okres przechowywania danych Dane osobowe związane z prowadzoną rekrutacją przetwarzane będą przez okres miesięczny od momentu zakończenia rekrutacji z zastrzeżeniem, że okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jakie mogą mieć związek z Pani/Pana osobą lub jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla celowego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami strony przeciwnej, co stanowi prawnie usprawiedliwiony interes administratora danych. Jednocześnie informujemy, że dokumenty aplikacyjne osób niezakwalifikowanych do dalszego etapu można odebrać w ciągu miesiąca od dnia zakończenia rekrutacji w siedzibie Administratora, pokój nr 14. W przypadku nieodebrania dokumentów osobiście we wskazanym terminie, zostaną one odesłane Kandydatowi przez Administratora pocztą na wskazany adres do doręczeń w dokumentach aplikacyjnych.
Jeśli wyraził/a Pani/Pana zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji – Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres wskazany w zgodzie lub do momentu odwołania zgody z zastrzeżeniem, że okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jakie mogą mieć związek z Pani/Pana osobą lub jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla celowego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami strony przeciwnej, co stanowi prawnie usprawiedliwiony interes administratora danych.
Pani/ Pana prawa W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu, po spełnieniu określonych w RODO przesłanek, następujące uprawnienia:
a. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
c. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym);
d. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
e. prawo do przenoszenia danych;
f. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez ADO Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
Informacja o wymogach ustawowych podania danych Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (tj. z dnia 13 kwietnia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 917) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. z dnia 7 czerwca 2018 r., Dz.U. z 2018 r. poz. 1260) jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Wytworzył: | Teresa Leszczyńska, data: 02.01.2019 r., godz. 15.00 |
---|
Wprowadził: | Artur Ciemieniewski, data: 03.02.2019 r., godz. 21.56 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Artur Ciemieniewski, data: 03.02.2019 r., godz. 21.56 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
03.02.2019 r., godz. 21.56 | Artur Ciemieniewski | Dodanie strony |