Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

SRGiK.210.2.2019 Wójt Gminy Pomiechówek ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Planowania Przestrzennego Urzędu Gminy Pomiechówek.
SRGiK.210.2.2019

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Pomiechówek ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: ds. gospodarki nieruchomościami w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Planowania Przestrzennego Urzędu Gminy Pomiechówek.

I. NAZWA I ADRES JEDNOSTKI:
Urząd Gminy Pomiechówek, ul.Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek
II. NAZWA STANOWISKA PRACY:
Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami.

III. WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM, ZGODNIE Z OPISEM DANEGO STANOWISKA
1. NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) wykształcenie wyższe o profilu prawnym, administracyjnym, ekonomicznym lub technicznym geodezyjnym lub pokrewnym;
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
6) co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z gospodarowaniem nieruchomościami jednostek samorządu terytorialnego lub Skarbu Państwa;
7) znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami.

2. DODATKOWE:
1) Znajomość regulacji prawnych ze szczególnym uwzględnieniem:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawy o księgach wieczystych i hipotece,
- ustawy prawo budowlane,
- znajomość stosowania przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- ustawy Kodeks Cywilny.

2) Samodzielność, odpowiedzialność.
3) Umiejętność analitycznego myślenia.
4) Wysoka samodyscyplina, komunikatywność i kreatywność.
5) Umiejętność pracy w zespole.
6) Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych ( stresowych, ,konfliktowych).
7) Przestrzeganie etyki zawodowej.



3. KRYTERIA OCENY:
1) Doświadczenie i przygotowanie merytoryczne.
2) Umiejętność autoprezentacji.

IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:

1. Prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentów w zakresie nabywania nieruchomości na rzecz gminy z tytułu zakupu nieruchomości, prawa użytkowania wieczystego, najmu, użyczenia, dzierżawy, zamiany, zasiedzenia lub z innych tytułów.
2. Prowadzenie spraw w zakresie zbywania nieruchomości gminnych oraz przygotowywanie dokumentacji do przetargów, rokowań na sprzedaż nieruchomości, zamiany nieruchomości i dokumentów do sporządzenia aktów notarialnych.
3. Prowadzenie postępowań dotyczących przekazywania nieruchomości gminnych do korzystania w tym najem, dzierżawę i użyczenie oraz naliczanie i aktualizacja opłat z tych tytułów.
4. Prowadzenie spraw dotyczących gospodarowania gminnymi lokalami mieszkalnymi i gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy oraz zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy.
5. Przygotowywanie projektów uchwał, opracowań, sprawozdań, analiz i innych materiałów dotyczących zadań objętych zakresem czynności.
6. Współpraca przy prowadzeniu postępowań administracyjnych dot. gospodarowania przestrzenią na terenach pozbawionych planu miejscowego.
7. Współpraca przy opracowywaniu i uchwalaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań.
8. Współpraca przy prowadzeniu gminnej ewidencji zabytków.

V. WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:
1) Miejscem wypełniania obowiązków pracowniczych będzie Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
2) Praca w pełnym wymiarze czasu.
3) Wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U.z 2018 r. poz.936 ze zmianami) oraz regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Pomiechówek.
4) W pracy konieczne będzie manualne korzystanie z urządzeń technicznych.
5) Kontakty bezpośrednie i telefoniczne z podmiotami zaangażowanymi w realizację zadań.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Pomiechówek, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.z 2018 r. poz.1260 ze zmianami) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VI. WYMAGANE DOKUMENTY:
1) Życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
6) oryginał kwestionariusza osobowego,
7) oświadczenie o niekaralności ( w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego).
8) oświadczenie o treści: „Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłem/nie byłam karany/karana za przestępstwo popełnione umyślnie, mój stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na wymienionym stanowisku”,
9) zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści: „wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Urząd Gminy w Pomiechówku na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji”.
Pozostałe, szczegółowe wymagania zostały zawarte w regulaminie naboru na wolne stanowisko urzędnicze, dostępnym w Wydziale Organizacji (pokój nr 1) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej ( Zarządzenie nr 30/2009 Wójta Gminy Pomiechówek, z dnia 28 maja 2009 r.).


TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Do dnia 04 marca 2019 r. do godziny 15:00 (liczy się data wpływu oferty do sekretariatu Urzędu Gminy Pomiechówek, ul.Szkolna 1a, pokój nr 10).

VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Pomiechówek do sekretariatu lub przesłać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Pomiechówek, ul.Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze: ds. gospodarki nieruchomościami”. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do urzędu, a nie datę stempla pocztowego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 765 27 12

Nabór składa się z dwóch etapów:
- selekcji wstępnej – analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zakwalifikowanie kandydatów do rozmów kwalifikacyjnych,
- selekcji merytorycznej – rozmowa kwalifikacyjna.

Informacja o wyniku naboru, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.z 2018 r. poz.1260 ze zmianami) zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie www.pomiechowek.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Pomiechówek.

Klauzula informacyjna nt. ochrony danych osobowych dla kandydatów
ubiegających się o zatrudnienie

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, iż:
Tożsamość Administratora (ADO) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pomiechówek, adres: ul. Szkolna 1a, Pomiechówek
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych W celu uzyskania więcej informacji o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej, adres e-mail: iod@pomiechowek.pl
Cele przetwarzania oraz podstawa prawna Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym: nabór na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

[1] Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.), §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 ze zm.) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. z dnia 7 czerwca 2018 r., Dz.U. z 2018 r. poz. 1260);
[2] Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);
[3] Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
[4] Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: 1) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; 2) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z ADO przetwarzają dane osobowe dla których administratorem danych osobowych jest ADO, tj. m.in. firmy księgowe, kancelarie prawne oraz dostawcy usług IT.

Okres przechowywania danych Dane osobowe związane z prowadzoną rekrutacją przetwarzane będą przez okres miesięczny od momentu zakończenia rekrutacji z zastrzeżeniem, że okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jakie mogą mieć związek z Pani/Pana osobą lub jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla celowego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami strony przeciwnej, co stanowi prawnie usprawiedliwiony interes administratora danych. Jednocześnie informujemy, że dokumenty aplikacyjne osób niezakwalifikowanych do dalszego etapu można odebrać w ciągu miesiąca od dnia zakończenia rekrutacji w siedzibie Administratora, pokój nr 14. W przypadku nieodebrania dokumentów osobiście we wskazanym terminie, zostaną one odesłane Kandydatowi przez Administratora pocztą na wskazany adres do doręczeń w dokumentach aplikacyjnych.
Jeśli wyraził/a Pani/Pana zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji – Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres wskazany w zgodzie lub do momentu odwołania zgody z zastrzeżeniem, że okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jakie mogą mieć związek z Pani/Pana osobą lub jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla celowego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami strony przeciwnej, co stanowi prawnie usprawiedliwiony interes administratora danych.

Pani/ Pana prawa W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu, po spełnieniu określonych w RODO przesłanek, następujące uprawnienia:
a. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
c. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym);
d. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
e. prawo do przenoszenia danych;
f. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez ADO Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
Informacja o wymogach ustawowych podania danych Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (tj. z dnia 13 kwietnia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 917) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. z dnia 7 czerwca 2018 r., Dz.U. z 2018 r. poz. 1260) jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.


Wytworzył:Bożena Śliwińska, data: 22.02.2019 r., godz. 15.30
Wprowadził:Artur Ciemieniewski, data: 24.02.2019 r., godz. 11.39
Ostatnia aktualizacja:Artur Ciemieniewski, data: 24.02.2019 r., godz. 11.40
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
24.02.2019 r., godz. 11.40Artur CiemieniewskiEdycja strony
24.02.2019 r., godz. 11.39Artur CiemieniewskiDodanie strony

Strona oglądana: 1249 razy.