Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Pomiechówku ogłasza przetarg na : Dowóz uczniów z obwodu gminy Pomiechówek do Publicznego Przedszkola nr 2, Szkoły Podstawowej nr 3 i Publicznego Gimnazjum nr 3 w Modlinie Starym

Ogłoszenie zamieszczono: 20.08.2007 r.
Data składania ofert: 27.08.2007 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 27.08.2007 r., godz. 10.15
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Pomiechówku ogłasza przetarg na : Dowóz uczniów z obwodu gminy Pomiechówek do Publicznego Przedszkola nr 2, Szkoły Podstawowej nr 3 i Publicznego Gimnazjum nr 3
w Modlinie Starym

Numer ogłoszenia: 144512 - 2007; data zamieszczenia: 19.08.2007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek, Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, fax 022 765-27-10.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z obwodu gminy Pomiechówek do Publicznego Przedszkola nr 2, Szkoły Podstawowej nr 3 i Publicznego Gimnazjum nr 3 w Modlinie Starym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz 199 dzieci z miejscowości: Nowy Modlin, Kosewo, Cegielnia Kosewo i Wymysły do Modlina Starego i z powrotem (ok. 35 kursów tygodniowo) w dni nauki szkolnej w godzinach od 7:30 do 16:00, od 3 września 2007 do 30 czerwca 2008.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne:
1.1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę ww. warunki musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
1.2. Wykonawca musi posiadać licencję na przewóz osób
2. Warunki szczegółowe:
2.1. Potencjał kadrowy:
- Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, tj. kierowcę lub kierowców posiadającego prawo jazdy kategorii D
3. Potencjał techniczny.
- Wykonawca musi posiadać w pełni sprawne jednostki sprzętowe niezbędne
do należytego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. min 1 autokar z min. 40 miejscami siedzącymi.
Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywać będzie komisja przetargowa oceniając je w następujący sposób: SPEŁNIA lub NIE SPEŁNIA. Ocena będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 1 zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ.
1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.3. Licencję na przewóz osób, wystawioną na Wykonawcę.
1.4. Wykaz posiadanych pojazdów, którymi Wykonawca będzie wykonywał zamówienie,
1.5. Wykaz osób, przy pomocy których Wykonawca będzie wykonywał zamówienie, wraz z kopiami praw jazdy kat. D.
1.6. Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie. Informacja musi zawierać podpis przedstawiciela Podwykonawcy stanowiący akceptację zgłoszenia jego firmy jako Podwykonawcy oraz zobowiązanie do współpracy z Wykonawcą.
Ww. dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
1.7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Gdy do oferty dołączona zostanie kopia pełnomocnictwa, to musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wystawcę pełnomocnictwa lub notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Pomiechówku
05-180 Pomiechówek, ul. Nasielska 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Pomiechówku
05-180 Pomiechówek, ul. Nasielska 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
P.O DYREKTORA
Samorządowej Administracji
Placówek Oświatowych
/-/ Dominika Sobieska


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

______________________________________________

Informacja o wpłynięciu protestu

Treść protestu

ROZSTRZYGNIĘCIE PROTESTU
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 20.08.2007 r., godz. 21.14
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 20.08.2007 r., godz. 21.14
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
20.08.2007 r., godz. 21.14NieznanyDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 850 razy.