Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Pomiechówek: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek w ramach projektu Kompleksowa modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Brodach wraz z rozbudową kanalizacji sanitarnej w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek

Ogłoszenie zamieszczono: 01.04.2009 r.
Data składania ofert: 23.04.2009 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 23.04.2009 r., godz. 10.15
Pomiechówek: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek w ramach projektu Kompleksowa modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Brodach wraz z rozbudową kanalizacji sanitarnej w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek
Numer ogłoszenia: 87630 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, faks 022 765-27-10.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek w ramach projektu Kompleksowa modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Brodach wraz z rozbudową kanalizacji sanitarnej w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) Część I zamówienia - budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowo-grawitacyjnej wraz z przyłączami i przepompownią w Brodach-Parcelach: - w ul. Serockiej (77,5 m) z przyłączami, - w ul. Ludowej (968 m) z przyłączami, - w ul. Szafirowej (261 m) z przyłączami. b) Część II zamówienia - budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowo-grawitacyjnej wraz z przyłączami i przepompownią: - w części ul. Wojska Polskiego (268 m) w Pomiechówku, - w ul. Wolności i części Wojska Polskiego (637,5 m) w Pomiechówku, - w ul. Księża Góra (641,5 m) w Brodach. c) Część III zamówienia - budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w ul. Kolejowej (1.207,5 m) w Brodach-Parcelach. d) Część IV zamówienia - budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowo-grawitacyjnej wraz z przyłączami (4.464,5 m) i 2 przepompowniami: - ul. Przejazdowej w Pomiechówku, - ul. Kościelnej w Pomiechowie, - ul. Kwiatowej w Pomiechowie, - ul. Ogrodowej w Pomiechowie, - ul. Rybackiej w Pomiechowie, - ul. Plażowej w Pomiechowie, - ul. Wodnej w Pomiechowie, - ul. Bałtyckiej w Pomiechowie, - ul. Mazowieckiej w Pomiechowie, - ul. Rolniczej w Pomiechowie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.11.11.00-9, 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0, 45.23.21.52-2, 45.23.24.23-3, 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część I: 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), Część II: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), Część III: 11.000 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych), Część IV: 29.000 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych), 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Mazowieckim O/Pomiechówek nr konta 38 8011 0008 0020 0200 0273 0003, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3) Wadium wniesione w formach, o których mowa w ppkt od b) do e) należy złożyć najpóźniej w dniu 23 kwietnia 2009 r. do godz. 9:45 u Skarbnika Gminy w siedzibie Zamawiającego, pok. 4, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym (tel. 765-27-14). 4) Kopię dowodu wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty. 5) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ppkt 1), w formie lub formach, o których mowa w ppkt 2) zostanie wykluczony z postępowania. 8) Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 9) Zamawiający, dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. Złożenie wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. 10) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: I. Warunki ogólne. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ogólne musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. II. Warunki szczegółowe. Wykonawca musi wykazać, że: 1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: polegające na budowie lub przebudowie co najmniej 1 sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej lub jednego zadania polegającego na budowie lub przebudowie co najmniej 1 sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej: - o długości min. 1 km lub wartości brutto wykonanych robót min. 1 mln zł - dla części I, II, III, - o długości min. 4 km lub wartości 2,5 mln zł - dla części IV. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, to musi wykazać odpowiednio większe doświadczenie zawodowe (suma liczby kilometrów dla każdej części lub suma wartości inwestycji dla każdej części). Np. jeżeli Wykonawca składa ofertę na część I i II lub III, to musi wykazać, że wykonał budowę lub przebudowę co najmniej 1 sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej lub zrealizował min. jedną inwestycję polegającą na budowie lub przebudowie sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej o długości 2 km lub wartości brutto wykonanych robót min. 2 mln. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na I, II i III część zamówienia, to musi wykazać, że wykonał budowę lub przebudowę co najmniej 1 sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej lub zrealizował min. jedną inwestycję polegającą na budowie lub przebudowie sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej o długości 3 km lub wartości brutto wykonanych robót min. 3 mln. Podobnie, jeśli Wykonawca składa ofertę na część I lub II lub III oraz IV, to musi wykazać, że wykonał budowę lub przebudowę co najmniej 1 sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej lub zrealizował min. jedną inwestycję polegającą na budowie lub przebudowie sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej o długości 5 km lub wartości brutto wykonanych robót min. 3,5 mln. Jeżeli zaś Wykonawca składa ofertę na wszystkie części zadania, to musi wykazać, że wykonał budowę lub przebudowę co najmniej 1 sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej lub zrealizował min. jedną inwestycję polegającą na budowie lub przebudowie sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej o długości 7 km lub wartości brutto wykonanych robót min. 5,5 mln. Ww. wymogi dotyczące doświadczenia mają potwierdzić, że Wykonawca jest w stanie realizować równocześnie więcej niż jedną część zamówienia. b) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tzn. - Kierownikiem budowy/ Kierownik robót wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającym uprawnienia budowlane nieograniczone w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych i mogącym wykazać się doświadczeniem doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 robotą kanalizacyjną i/lub wodociągową oraz - Kierownikiem robót drogowych, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez wyłączenia dróg lub uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami oraz posiadającym doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 robotą drogową. W/w osoby muszą należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 2) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1 mln zł. b) zobowiązuje się do ubezpieczenia kontraktu w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej; przedłożenie (najpóźniej na jeden dzień przed podpisaniem umowy) ubezpieczenia kontraktu CAR (ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy) lub promesy ubezpieczenia CAR na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100% ceny brutto zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację zamówienia, o które się ubiega i obejmującego okres trwania budowy; w przypadku przedłożenia promesy ubezpieczeniowej Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia dokumentu ubezpieczenia w ciągu 7 dni po przekazaniu terenu budowy; Warunki szczegółowe muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie, tzn. , że przy ocenie spełnienia pozostałych warunków zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 2 zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 2) Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane i doświadczenie, tj.: - Kierownik budowy/ Kierownik robót wodociągowych i kanalizacyjnych - uprawnienia budowlane nieograniczone w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych i doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 robotą kanalizacyjną i/lub wodociągową oraz - Kierownik robót drogowych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez wyłączenia dróg lub uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami i doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 robotą drogową. Wraz z uprawnieniami należy złożyć zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa osoby posiadającej wyżej wymagane uprawnienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje w/w osobami. f) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do Rozdziału II SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje w/w osobami. g) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt f), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę dysponującego w/w osobami. h) Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych (rozpoczętych i zakończonych) jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, rodzajowo lub wartościowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: polegających na budowie lub przebudowie co najmniej 1 sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej lub jednego zadania polegającego na budowie lub przebudowie co najmniej 1 sieci kanalizacyjnej lub wodociągowej oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do Rozdziału II SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który zrealizował roboty. i) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1 mln zł. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez z Wykonawców, który posiada ww. ubezpieczenie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy będą spełniać go łącznie. j) oświadczenie, że przed zawarciem umowy Wykonawca dostarczy polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie kontraktu CAR (ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy) lub promesę ubezpieczenia CAR na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100% ceny brutto zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację zamówienia i obejmującego okres trwania budowy na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 5 do Rozdziału II.; W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę/-ów i zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy będą spełniać go łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek, Brody-Parcele ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek, pok. nr 8, Brody-Parcele ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie zadania ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet IV. Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.1. Gospodarka wodno-ściekowa..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowo-grawitacyjnej wraz z przyłączami i przepompownią w Brodach-Parcelach..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowo-grawitacyjnej wraz z przyłączami i przepompownią w Brodach-Parcelach: - w ul. Serockiej (77,5 m) z przyłączami, - w ul. Ludowej (968 m) z przyłączami, - w ul. Szafirowej (261 m) z przyłączami..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.11.10.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.53-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.05.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowo-grawitacyjnej wraz z przyłączami i przepompownią w Pomiechówku i Brodach.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowo-grawitacyjnej wraz z przyłączami i przepompownią w Pomiechówku i Brodach: - w części ul. Wojska Polskiego (268 m) w Pomiechówku, - w ul. Wolności i części Wojska Polskiego (637,5 m) w Pomiechówku, - w ul. Księża Góra (641,5 m) w Brodach..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.11.10.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.53-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.05.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w ul. Kolejowej w Brodach-Parcelach.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami w ul. Kolejowej w Brodach-Parcelach.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.11.10.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.53-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.05.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowo-grawitacyjnej wraz z przyłączami i 2 przepompowniami w Pomiechówku i Pomiechowie..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowo-grawitacyjnej wraz z przyłączami (4.464,5 m) i 2 przepompowniami: - ul. Przejazdowej w Pomiechówku, - ul. Kościelnej w Pomiechowie, - ul. Kwiatowej w Pomiechowie, - ul. Ogrodowej w Pomiechowie, - ul. Rybackiej w Pomiechowie, - ul. Plażowej w Pomiechowie, - ul. Wodnej w Pomiechowie, - ul. Bałtyckiej w Pomiechowie, - ul. Mazowieckiej w Pomiechowie, - ul. Rolniczej w Pomiechowie..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.11.10.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.53-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.05.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Z up. Wójta
/-/ Mariusz Łempicki
Zastępca Wójta



SIWZ

opis techniczny i przedmiary - zad. 1

opis techniczny i przedmiary - zad. 2

opis techniczny i przedmiary - zad. 3

opis techniczny i przedmiary - zad. 4

Pytania i odpowiedzi dotyczące przetargu:

ZP.341/9/1/2009

ZP.341/9/2/2009

Załącznik do ZP.341/9/2/2009
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 01.04.2009 r., godz. 18.14
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 01.04.2009 r., godz. 18.14
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
01.04.2009 r., godz. 18.14NieznanyDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 1290 razy.