Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Pomiechówek: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek

Ogłoszenie zamieszczono: 27.01.2010 r.
Data składania ofert: 22.02.2010 r., godz. 12.00
Data otwarcia ofert: 22.02.2010 r., godz. 12.15
Pomiechówek: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek
Numer ogłoszenia: 18475 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, faks 022 765-27-10.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest budowa placu rekreacyjno-sportowego w Brodach-Parcelach. W ramach budowy należy wykonać: a) wielofunkcyjne boisko z nawierzchnią z trawy syntetycznej z wklejonymi liniami dla boiska do koszykówki i do piłki ręcznej, b) oświetlenie boiska i terenu rekreacyjno-spacerowego (parku), c) ogrodzenie boiska siatką o wys. 3 m, d) place zabaw dla dzieci w wieku 1-5 lat (teren ogrodzony ogrodzeniem systemowym) i dzieci powyżej 5 lat, e) asfaltowy plac do skateboardingu, f) ciągi piesze z kostki brukowej betonowej z ustawieniem ławek, wiat i koszy na śmieci, g) skarpy w celu uzyskania naturalnej bariery, h) przerzedzenie zalesionego obszaru części działki oraz usunięcie drzew i krzewów kolidujących z projektowaną organizacją zagospodarowania placu, i) humusowanie i obsianie trawą..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4, 45.21.21.40-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Mazowieckim O/Pomiechówek nr konta 38 8011 0008 0020 0200 0273 0003, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3) Wadium wniesione w formach, o których mowa w ppkt od b) do e) należy złożyć najpóźniej w dniu 17 lutego 2009 r. do godz. 945 u Skarbnika Gminy w siedzibie Zamawiającego, pok. 4, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym (tel. 765-27-14). 4) Kopię dowodu wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty. 5) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki ogólne. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ogólne opisane w pkt 8 ppkt 1) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 2) Warunki szczegółowe. Wykonawca musi wykazać, że: 2.1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę rodzajowo i wartościowo porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: polegającą na budowie lub przebudowie co najmniej jednego obiektu sportowego, którego część lub całość zadania stanowiła budowa lub przebudowa boiska o nawierzchni sztucznej o wartości całego zadania min. 0,8 mln zł brutto. b) Wykonawca musi dysponować osobą zdolną do wykonania przedmiotowego zamówienia, tzn.: - Kierownika budowy - posiadającego ważne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz doświadczenie min. 1 roku pracy w branży budowlanej, - Kierownika robót elektrycznych - posiadającego ważne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie min. 1 roku pracy w branży budowlanej. W/w osoby muszą należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. 2.2) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln zł. Warunki szczegółowe muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie, tzn., że przy ocenie spełnienia pozostałych warunków zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Dokumenty stwierdzające, że osoby która będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane i doświadczenie, tj.: - Kierownik budowy - ważne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie min. 1 rok pracy w branży budowlanej, - Kierownik robót elektrycznych - uprawnia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie min. 1 rok pracy w branży budowlanej. Wraz z uprawnieniami należy złożyć zaświadczenia o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa osób posiadających wyżej wymagane uprawnienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje w/w osobami. f) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje w/w osobami. g) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt f), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę dysponującego w/w osobami. h) Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych (rozpoczętych i zakończonych) jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, rodzajowo i wartościowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: co najmniej 1 roboty budowlanej rodzajowo i wartościowo porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: polegającej na budowie lub przebudowie co najmniej jednego obiektu sportowego, którego część lub całość zadania stanowiła budowa lub przebudowa boiska o nawierzchni sztucznej, o wartości całego zadania min. 0,8 mln zł brutto oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek ma udowodnić, że Wykonawca jest w stanie wykonać inwestycję o ww. wartości lub zakresie robót. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który zrealizował roboty. i) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 1,0 mln zł. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawc-ę/ów i zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawcy będą spełniać go łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach-Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 8..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach-Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 11..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, tj. Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, działanie Odnowa i Rozwój Wsi, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013..
WÓJT
/-/ mgr Dariusz Bielecki

SIWZ

specyfikacja budowlana

specyfikacja oświetlenie

opis techniczny budowlany

projekt zagospodarowania 1

projekt zagospodarowania 2

opis tech. oświetlenia

oświetlenie boiska

przedmiar

przedmiar oświetlenie

szafa

mapa 1

mapa 2

rysunek 1

rysunek 2

rysunek 3

rysunek 4

rysunek 5

rysunek 6

rysunek 7

rysunek 8

rysunek 9

rysunek 10a

rysunek 10b

rysunek 11

rysunek 12

rysunek 13

rysunek 14

rysunek 15

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA WYKONAWCY

Pomiechówek 2010-02-04
ZP.341/2/1/2010

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania p.n. „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek”
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA WYKONAWCY ORAZ INFORMACJA
O MODYFIKACJI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

W odpowiedzi na zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przesłane
do Zamawiającego w dniach od 29 stycznia do 2 lutego 2010 r., na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655
z póź. zm.) podaję do wiadomości wszystkich zainteresowanych Wykonawców treść zapytań oraz udzielam na nie odpowiedzi.
Pytanie 1:
„Zamawiający określił rodzaj sztucznej trawy jako:
a) Skład włókna polipropylen
b) Grubość włókna min. 60 mikronów
c) Wysokość włókna min. 17 mm
d) Włókno fibrylizowane
e) Ciężar włókna 6600 Dtex
f) Ilość pęczków 39500 szt./m2
Czy wobec powyższego można zastosować nawierzchnię o parametrach:
a) Skład włókna polipropylen
b) Grubość włókna min. 100 mikronów
c) Wysokość włókna min. 18 mm
d) Włókno fibrylizowane
e) Ciężar włókna 8800 Dtex
f) Ilość pęczków 39060 szt./m2
Zwracamy uwagę, że niewielka różnica w gęstości jest rekompensowana niemal 2-krotnie grubszym włóknem oraz wyższym parametrem Dtex , które mają bezpośredni wpływ na jakość użytkowania nawierzchni. Dodatkowo produkt ten posiada wszystkie atesty i certyfikaty pozwalające na jego instalację na terenie Polski.”
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza zastosowanie nawierzchni o ww. parametrach.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że dokonał modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych, poprzez zmianę parametrów trawy w zakresie ciężaru włókna i ilości pęczków. Po modyfikacji parametry te określone zostają jako:
- ciężar włókna min. 6600 Dtex,
- ilość pęczków min. 39000 szt./m2.
Pytanie 2:
„Czy Zamawiający dopuści nawierzchnię o parametrach:
Wysokość: 20 mm
Ilość pęczków: 23100 m2
Ciężar włókna: 8800 dtex
Grubość (mikron): 65
Włókno: fibrylizowane
Lub
Wysokość: 15 mm
Ilość pęczków: 39900 m2
Ciężar włókna: 6600 dtex
Grubość (mikron): 60
Włókno: fibrylizowane
Oferowana nawierzchnia posiada atest pzh oraz rekomendację techniczna ITB. Została przez Nas zamontowana na wielu obiektach i Zamawiający nie wnosili żadnych zastrzeżeń co do jakości nawierzchni.”
Odpowiedź:
Trawy o ww. parametrach nie spełniają oczekiwań Zamawiającego. Pierwsza z traw ma za małą ilość pęczków, zaś druga jest zbyt krótka.
Pytanie 3:
„Jakie dokumenty powinna posiadać wymagana trawa syntetyczna?”
Odpowiedź:
Trawa syntetyczna powinna posiadać:
- aprobatę lub rekomendację techniczną ITB lub dokument równoważny,
- atest PZH,
- autoryzację producenta nawierzchni wystawioną dla wykonawcy z podaniem adresu/nazwy inwestycji i potwierdzeniem gwarancji.

Na czynność modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługuje prawo
do wniesienia protestu w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę do jego wniesienia. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do Zamawiającego
w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.
Z up. WÓJTA
/-/ mgr Mariusz Łempicki
Zastępca Wójta

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA WYKONAWCY - II

Pomiechówek 2010-02-05
ZP.341/2/2/2010

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania p.n. „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek”
W odpowiedzi na zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przesłane
do Zamawiającego w dniu 2 lutego 2010 r., na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655
z póź. zm.) podaję do wiadomości wszystkich zainteresowanych Wykonawców treść zapytań oraz udzielam na nie odpowiedzi.
Pytanie:
„Czy Inwestor dopuści zastosowanie na placach zabaw dla dzieci jednolitej nawierzchni poliuretanowej spełniającej wymogi normy EN 1177?”
Odpowiedź:
Tak.
Pytanie:
„Proszę o podanie kolorystyki jaką powinna spełniać nawierzchnia na placach zabaw dla dzieci.”
Odpowiedź:
Nawierzchnia powinna być w kolorze czerwonym lub brązowym.
Pytanie:
„Czy piasek wykorzystany do wypełnienia piaskownicy na placu zabaw dla dzieci powinien posiadać atest PZH?”
Odpowiedź:
Piasek i wszystkie inne materiały i urządzenia muszą posiadać między innymi atesty PZH.
Pytanie:
„Proszę Inwestora o uzupełnienie dokumentacji przetargowej o opis funkcjonalności urządzeń
na placach zabaw.”
Odpowiedź:
Opis funkcjonalności urządzeń na placach zabaw został zawarty w „Projekcie zagospodarowania terenu działki nr 311 przy ulicy Sportowej” na stronach od 8 do 15 odpowiednio pod rysunkiem każdego urządzenia.
Z up. WÓJTA
/-/ mgr Mariusz Łempicki
Zastępca Wójta

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA WYKONAWCY - III

Pomiechówek 2010-02-16
ZP.341/2/4/2010

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania p.n. „Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek”
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA WYKONAWCY ORAZ INFORMACJA
O MODYFIKACJI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
W odpowiedzi na zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przesłane
do Zamawiającego w dniu 11 i 15 lutego 2010 r., na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) podaję do wiadomości wszystkich zainteresowanych Wykonawców treść zapytań oraz udzielam na nie odpowiedzi.
Pytanie:
„SIWZ niniejszego przetargu pkt. 3, ppkt. 4. Informuje, że „Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać,
że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz uzyskać pisemną zgodę na zmianę od projektanta. Zgodę projektanta na zmianę należy dołączyć do oferty.”
Czy Zamawiający odstąpi od powyższego wymogu a mianowicie dołączenia do oferty przetargowej pisemnej zgody projektanta?
Wystarczającym spełnieniem wymagań określonych przez Zamawiającego jest zazwyczaj przedstawienie odpowiednich dokumentów (karty techniczne systemu, badania specjalistycznego laboratorium, atesty PZH …) z których jasno wynika, czy dany projekt, system, rozwiązanie jest równoważnym rozwiązaniem do wymaganego przez Zamawiającego.”
Odpowiedź:
Zamawiający uznając argumentację pytającego modyfikuje SIWZ w ten sposób, iż w punkcie 5 podpunkt 4 SIWZ skreśla dotychczasową treść podpunktu 4 i nadaje mu nowe brzmienie, tj.:
„Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.”
Pytanie:
„Wątpliwości i związane z tym pytanie dotyczy ścieżek pieszych o szer. 150 cm, w projekcie
i opisach występuje jako wykonane z kostki betonowej, natomiast tej pozycji nie zawiera przedmiar robót. Proszę o odpowiedź w tej sprawie oraz dodanie tej pozycji do przedmiaru.”

Odpowiedź:
Należy doliczyć pozycję KNR 2-31 0511-02 ułożenie kostki betonowej o grubości 6 cm
na powierzchni 243,23 m2 na podsypce cementowo piaskowej oraz wyjąć z przedmiaru pozycję 19 a dołożyć nową pozycję na ułożenie kostki betonowej.
Pytanie:
„Rysunek nr 6 i 7 („Konstrukcja nawierzchni dla placu zabaw 1-5 lat” i „Konstrukcja nawierzchni dla placu zabaw powyżej 5 lat”) wskazują do wykonania:
a) pod nawierzchnię placu zabaw 1-5 lat:
– piasek gr. Warstwy 15 cm;
- kruszywo łamanie 4-30 mm o gr. warstwy 15 cm;
- kruszywo łamanie 0,05-5 mm o gr. warstwy 5 cm;
b) pod nawierzchnię placu zabaw powyżej 5 lat:
- kruszywo łamane 8-16 mm o gr. warstwy 15 cm;
- kliniec 0-4 mm o gr. warstwy 3 cm;
Przedmiar natomiast nie uwzględnia wykonania:
a) pod nawierzchnię placu zabaw 1-5 lat:
- piasek gr. warstwy 15 cm;
- kruszywo łamanie 0,05-5 mm o gr. warstwy 5 cm;
Oraz
b) pod nawierzchnię placu zabaw powyżej 5 lat:
c) - kliniec 0-4 mm o gr. warstwy 3 cm;
Prosimy o wyjaśnienie powyższego punktu i ewentualne skorygowanie przedmiaru.”
Odpowiedź:
Proszę nie uwzględniać podsypki piaskowej pod kruszywo łamane zarówno pod plac zabaw dla dzieci 1-5 lat jak i powyżej 5 lat. Kliniec o drobnych frakcjach jest zawarty w pozycjach przedmiarowych w obu placach zabaw. Oba place należy wykonać zgodnie z przedmiarem.
Pytanie:
„Rysunek nr 5 „Konstrukcja nawierzchni placu asfaltowego” wskazuje do wykonania pod nawierzchnię asfaltową:
- podbudowa z pospółki o gr. warstwy 15 cm;
- podbudowa z kruszywa łamanego o gr. warstwy 8 cm;
Przedmiar robót uwzględnia tylko wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego
o gr. warstwy do 10 cm (pkt. 19. Przedmiaru).
Prosimy o wyjaśnienie powyższego punktu i ewentualne skorygowanie przedmiaru.”
Odpowiedź:
Podbudowę proszę wykonać zgodnie z przedmiarem.
Pytanie:
„Rysunek nr 4 „Konstrukcja nawierzchni chodnika” wskazuje do wykonania ciągi piesze
z kostki betonowej gr. 6 cm na warstwie piasku gr. 5 cm i podsypce cementowo-piaskowej
gr. 4 cm. Przedmiar robót nie uwzględnia wykonania powyższych robót. Prosimy
o wyjaśnienie powyższego punktu i ewentualne skorygowanie przedmiaru.”
Odpowiedź:
Co do tej nieścisłości Zamawiający ustosunkował się w odpowiedzi na pierwsze pytanie, które zostało przytoczone na początku niniejszego pisma.
Pytanie:
„Na rysunku nr 9 „Rzut boiska” umieszczona jest uwaga odnośnie odwodnienia boiska, która brzmi: „odwodnienie boiska powierzchniowe, spadek płyty poprzeczny 1,0% jednostronny pomiędzy boiskiem a trybunami sączek z tłucznia kamiennego otulany geowłókniną na całej długości boiska”.
Przedmiar robót nie uwzględnia wykonania wyżej wymienionego sączka jak również nic nie wspomina o wykonaniu trybun. Prosimy o wyjaśnienie powyższego punktu i ewentualne skorygowanie przedmiaru.
Punkty 25 i 26 przedmiaru robót budowlanych uwzględnia montaż zestawów do piłki ręcznej
i koszykówki. Punkt 53 również wskazuje montaż bramek do piłki ręcznej. Prosimy
o wyjaśnienie powyższego punktu i ewentualne skorygowanie przedmiaru.”
Odpowiedź:
Zamawiający nie przewiduje wykonania sączka ani trybun, dlatego nie zostały one ujęte
w przedmiarze robót. Uwaga umieszczona pod ww. rysunkiem dotycząca sączka i trybun została umieszczona omyłkowo.
Pozycje 25 i 26 mówią o kompletach urządzeń z montażem, natomiast pozycje 52 i 53 o możliwościach ich zamiennego montowania na tej samej przestrzeni.
Pytanie:
Rysunek nr 9 „rzut boiska” wskazuje do wykonania ogrodzenie – piłko chwyty, których ilość wynikająca z tego rysunku nie jest zgodna z ilością wynikającą z przedmiaru. Dodatkowo przedmiar robót nie uwzględnia wykonania furtek w ogrodzeniu. Prosimy o wyjaśnienie powyższego punktu i ewentualne skorygowanie przedmiaru.”
Odpowiedź:
Piłkochwyty należy policzyć z 2 furtkami zgodnie z przedmiarem – analiza własna.
Pytanie:
Proszę o weryfikację obmiaru w poz. 19 w przedmiarze na zagospodarowanie działki 311 boiska, placu zabaw, chodników. Czy jednostką obmiarową nie powinien być m2?”
Odpowiedź:
Tak. Zamawiający zmienia w pozycji 19. Przedmiaru jednostkę miary z metrów sześciennych na metry kwadratowe.
Wszystkie zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia będące konsekwencja odpowiedzi na powyższe pytania stanowią modyfikację SIWZ na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (jt. Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.).
Na czynność modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługuje prawo do wniesienia protestu w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę do jego wniesienia. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do Zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.
Z up. Wójta
/-/ mgr Mariusz Łempicki
Zastępca Wójta


MODYFIKACJE
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 18475-2010 z dnia 2010-01-27 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Pomiechówek
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa placu rekreacyjno-sportowego w Brodach-Parcelach. W ramach budowy należy wykonać: a) wielofunkcyjne boisko z nawierzchnią z trawy syntetycznej z wklejonymi liniami dla boiska do koszykówki i do piłki...
Termin składania ofert: 2010-02-17
________________________________________
Numer ogłoszenia: 30957 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 18475 - 2010 data 27.01.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Pomiechówek, Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, fax. 022 765-27-10.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4).
• W ogłoszeniu jest: 17.02.2010.
• W ogłoszeniu powinno być: 18.02.2010.
WÓJT
/-/ mgr Dariusz Bielecki

informacja o modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zmiany ogłoszenia

MODYFIKACJE - II

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 18475-2010 z dnia 2010-01-27 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Pomiechówek
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa placu rekreacyjno-sportowego w Brodach-Parcelach. W ramach budowy należy wykonać: a) wielofunkcyjne boisko z nawierzchnią z trawy syntetycznej z wklejonymi liniami dla boiska do koszykówki i do piłki...
Termin składania ofert: 2010-02-17
________________________________________
Numer ogłoszenia: 33093 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 18475 - 2010 data 27.01.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Pomiechówek, Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, fax. 022 765-27-10.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4)..
• W ogłoszeniu jest: 18.02.2010r. godzina 10:00.
• W ogłoszeniu powinno być: 22.02.2010 godzina 12:00.
Z up. WÓJTA
/-/ mgr Mariusz Łempicki
Zastępca Wójta


informacja o modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zmiany ogłoszenia

MODYFIKACJE - III

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 18475-2010 z dnia 2010-01-27 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Pomiechówek
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa placu rekreacyjno-sportowego w Brodach-Parcelach. W ramach budowy należy wykonać: a) wielofunkcyjne boisko z nawierzchnią z trawy syntetycznej z wklejonymi liniami dla boiska do koszykówki i do piłki...
Termin składania ofert: 2010-02-17
________________________________________
Numer ogłoszenia: 34009 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 18475 - 2010 data 27.01.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Pomiechówek, Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, fax. 022 765-27-10.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1).
• W ogłoszeniu jest: 17 lutego 2009 r. do godz. 9:45.
• W ogłoszeniu powinno być: 22 lutego 2010 r. do godz. 11:45.

Z up. WÓJTA
/-/ mgr Mariusz Łempicki
Zastępca Wójta

informacja o modyfikacji specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zmiany ogłoszenia

wezwanie do przedłużenia terminu związania ofertą - 17.03.2010

Protest

Protest


Załącznik do Protest
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 27.01.2010 r., godz. 15.16
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 27.01.2010 r., godz. 15.16
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
27.01.2010 r., godz. 15.16NieznanyDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 3486 razy.