Główna treść strony
Zamówienia publiczne
Audyt zewnętrzny projektu pn. Kompleksowa modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Brodach wraz z rozbudową kanalizacji sanitarnej
w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach oraz wodociągu w Brodach, gmina Pomiechówek
Ogłoszenie zamieszczono: 24.08.2011 r.
Data składania ofert: 31.08.2011 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 31.08.2011 r., godz. 10.15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
PRZEDMIOT: Audyt zewnętrzny projektu pn. Kompleksowa modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Brodach wraz z rozbudową kanalizacji sanitarnej
w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach oraz wodociągu w Brodach, gmina Pomiechówek realizowanego na podstawie umowy z dnia 19 października 2010 r. Nr RPMA.04.01.00-14-057/09-00 o dofinansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu IV „Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka” Działanie 4.1 „Gospodarka wodno-ściekowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, faks 022 765-27-10.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Audyt zewnętrzny projektu pn. Kompleksowa modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Brodach wraz
z rozbudową kanalizacji sanitarnej w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach oraz wodociągu w Brodach, gmina Pomiechówek
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wykonanie usługi audytu zewnętrznego projektu
pn. Kompleksowa modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Brodach wraz z rozbudową kanalizacji sanitarnej w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach oraz wodociągu w Brodach, gmina Pomiechówek, realizowanego na podstawie umowy z dnia 19 października 2010 r. Nr RPMA.04.01.00-14-057/09-00 o dofinansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Priorytetu IV „Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka” Działanie 4.1 „Gospodarka wodno-ściekowa” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Szerszy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia. Po przeprowadzeniu audytu, Wykonawca audytu zobowiązany jest do wydania opinii
i przygotowania raportu z audytu. Audyt, opinia i raport powinny obejmować przede wszystkim minimalny zakres określony w Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Mazowieckiego 2007 - 2013 dotyczących przeprowadzania audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 – 2013. Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować całość dokumentacji w obszarze objętym audytem.
II.1.4) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 40 dni od udzielenia zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.2.1) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje cyklicznie co najmniej 2 (słownie: dwa) audyty zewnętrzne projektów współfinansowanych ze środków publicznych o wartości każdego z projektów nie mniejszej niż 1 mln zł brutto. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty wymaganych dokumentów.
III.2.2) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 osobami, które wykonywać będą audyt, przy czym co najmniej jedna z nich musi posiadać kwalifikacje zawodowe
do przeprowadzania audytu wewnętrznego zgodnie z art. 286 ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. (Dz. U. Nr 157, poz. 1240), tj.:
1) mieć obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
2) mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie być karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) posiadać wyższe wykształcenie;
5) posiadać następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
a) jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
b) złożyła, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
c) uprawnienia biegłego rewidenta, lub
d) dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.
Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa w ust. 1 pkt 5 lit. d, uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z:
1) przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego;
2) realizacją przez inspektorów kontroli skarbowej czynności z zakresu certyfikacji i wydawania deklaracji zamknięcia pomocy finansowej ze środków pochodzących z Unii Europejskiej, o których mowa w ustawie z dnia 28 września 1991 r. o kontroli skarbowej (Dz. U. z 2004 r. Nr 8, poz. 65, z późn. zm.);
3) nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz. U. z 2007 r. Nr 231, poz. 1701 oraz z 2008 r. Nr 209, poz. 1315, Nr 225, poz. 1502 i Nr 227, poz. 1505).
Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty wymaganych dokumentów.
Osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności od Instytucji Pośredniczącej II stopnia (Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych) i Beneficjenta (Gmina Pomiechówek).
III.3) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH JAKIE MAJA ZŁOŻYĆ
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wykaz jest zawarty w formularzu oferty),
dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wykaz jest zawarty w formularzu oferty),
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INNE DOKUMENTY
pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Gdy do oferty dołączona zostanie kopia pełnomocnictwa, to musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wystawcę pełnomocnictwa lub notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ponieważ wartość szacunkowa zamówienia ustalona została poniżej 14 tys. euro, to zgodnie
z dyspozycją ww. przepisu Zamawiający nie stosuje do udzielenia tego zamówienia ustawy - Prawo zamówień publicznych.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać także pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach-Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
IV.3.2) Termin składania ofert: 31.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach-Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 9 (sekretariat).
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie realizowane jest w ramach projektu
pn. Kompleksowa modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Brodach wraz z rozbudową kanalizacji sanitarnej w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach oraz wodociągu w Brodach, gmina Pomiechówek dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego, Priorytet IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.1. Gospodarka wodno-ściekowa.
Z up. WÓJTA
/-/ mgr Mariusz Łempicki
Zastępca Wójta
ZAŁĄCZNIK
SIWZ
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Załącznik Nr l
- Wytyczne
Załącznik Nr 2
- Harmonogram realizacji zamówień publicznych w ramach Projektu
ZMIANY
SIWZ
- SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - MODYFIKACJA
Wytworzył: | Katarzyna Urbaś, data: 24.08.2011 r., godz. 15.17 |
---|
Wprowadził: | Nieznany, data: 24.08.2011 r., godz. 22.54 |
---|
Ostatnia aktualizacja: | Nieznany, data: 29.08.2011 r., godz. 15.31 |
---|
Rejestr zmian:Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|
29.08.2011 r., godz. 15.31 | Nieznany | Aktualizacja przetargu |
29.08.2011 r., godz. 15.31 | Nieznany | Aktualizacja przetargu |
24.08.2011 r., godz. 23.09 | Nieznany | Aktualizacja przetargu |
24.08.2011 r., godz. 23.05 | Nieznany | Aktualizacja przetargu |
24.08.2011 r., godz. 22.54 | Nieznany | Dodanie przetargu |