Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej

Ogłoszenie zamieszczono: 03.11.2011 r.
Data składania ofert: 15.11.2011 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 15.11.2011 r., godz. 10.15
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.pomiechowek.pl
________________________________________
Pomiechówek: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 287715 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, faks 022 765-27-10.
 Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego z przeznaczeniem na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego złotowego w wysokości 347.063,34 PLN (słownie: trzysta czterdzieści siedem tysięcy sześćdziesiąt trzy złote i trzydzieści cztery złote). 2) Środki z kredytu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia zostaną przeznaczone na pokrycie części zobowiązań wobec Wykonawców zamówień realizowanych w ramach projektu pn. Kompleksowa modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Brodach wraz z rozbudową kanalizacji sanitarnej w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach oraz wodociągu w Brodach, gmina Pomiechówek, realizowanego na podstawie umowy z dnia 19 października 2010 r. Nr RPMA.04.01.00-14-057/09-00 o dofinansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Województwa Mazowieckiego w ramach Priorytetu IV Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.1 Gospodarka wodno-ściekowa Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013. 3) Spłata: - odsetek: co miesiąc (płatne do ostatniego dnia miesiąca) od miesiąca, w którym zostanie wypłacony Zamawiającemu kredyt (włącznie) do grudnia 2012 r., - kapitału: jednorazowo w grudniu 2012 (płatne do ostatniego dnia miesiąca). 4) Wypłata kredytu - jednorazowa w wysokości 347.063,34 PLN następnego dnia po dniu podpisania umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych). 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Mazowieckim O/Pomiechówek nr konta 38 8011 0008 0020 0200 0273 0003, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3) Wadium wniesione w formach, o których mowa w ppkt od b) do e) należy złożyć najpóźniej w dniu 15 listopada 2011 r. do godz. 945 u Skarbnika Gminy w siedzibie Zamawiającego, pok. 4, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym (tel. 765-27-14). 4) Kopię dowodu wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
 Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem (tj. zezwolenie na rozpoczęcie działalności), jeżeli ustawa z dnia 29.08.1997 r. - Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) nakłada obowiązek posiadania takiego zezwolenia. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania ww. warunków Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
 III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
 III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
 III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
 koncesję, zezwolenie lub licencję
 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) harmonogram spłat odsetek i kapitału, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Gdy do oferty dołączona zostanie kopia pełnomocnictwa, to musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wystawcę pełnomocnictwa lub notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek, Brody-Parcele, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek, Brody-Parcele, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek (pok. nr 9 - sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Z up. WÓJTA
/-/ mgr Mariusz Łempicki
Zastępca Wójta




ZAŁĄCZNIKI

S. I. W. Z.

Załącznik nr 1
Roczne wartości spłat kapitału

Załącznik nr 2
Budżet gminy na 2011 r.

Załącznik nr 3
Uchwała o zmianach w budżecie Gminy na 2011 r.

Załącznik nr 4
Uchwała Rady Gminy dot. zaciągnięcia kredytu

Załącznik nr 5
Uchwała RIO dot. projektu budżetu i deficytu budżetowego

Załącznik nr 6
Sprawozdanie roczne o stanie zobowiązań – Rb-Z – za lata 2008 -2010 r. oraz za trzeci kwartał 2011 r.

Załącznik nr 7
Sprawozdanie roczne o stanie należności oraz wybranych aktywów – Rb-N – za lata 2008 -2010 r. oraz za trzeci kwartał 2011 r.

Załącznik nr 8
Sprawozdanie z wykonania dochodów podatkowych – Rb-PDP za lata 2008 - 2010 r.

Załącznik nr 9
Sprawozdanie Nr Rb-27S za lata 2008-2010 oraz za trzeci kwartał 2011 r.

Załącznik nr 10
Sprawozdanie Nr Rb-28S za lata 2008-2010 oraz za trzeci kwartał 2011 r.

Załącznik nr 11
Sprawozdanie Nr Rb-NDS za lata 2008-2010 oraz za trzeci kwartał 2011 r.

Załącznik Nr 12
Uchwały z wykonania budżetu za lata 2008, 2009, 2010

Załącznik nr 13
Opinie RIO z wykonania budżetu za lata 2008, 2009, 2010

Załącznik nr 14
Pozytywna opinia RIO dotycząca możliwości spłaty zaciągniętego przez Gminę kredytu długoterminowego

Załącznik nr 15
Umowa dotacji zadania pn. „Kompleksowa modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Brodach wraz z rozbudową kanalizacji sanitarnej w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach oraz wodociągu w Brodach, gmina Pomiechówek”

Załącznik nr 16
Aneks nr 1 do ww. umowy dotacji

Załącznik nr 17
Aneks nr 2 do ww. umowy dotacji

Załącznik nr 18
Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji projektu

Załącznik nr 19
Wykaz zaangażowania innych banków lub instytucji finansowych

Załącznik nr 20
Opinia Banku Spółdzielczego w Nowym Dworze Mazowieckim Oddział Pomiechówek, w którym Zamawiający posiada rachunek

Załącznik nr 21
Zaświadczenie o wyborze Wójta

Załącznik nr 22
Uchwała Rady Gminy Pomiechówek o powołaniu Skarbnika

Załącznik nr 23
Uchwały Rady Gminy Pomiechówek o udzieleniu Wójtowi absolutorium z wykonania budżetu za lata 2008, 2009, 2010

INFORMACJA O PYTANIACH, KTÓRE WPŁYNĘŁY DO ZAMAWIAJĄCEGO I ODPOWIEDŹ NA NIE ORAZ INFORMACJA O MODYFIKACJI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA



pytania/odpowiedzi ZP.271.23.2011
Wytworzył:Katarzyna Urbaś, data: 03.11.2011 r., godz. 15.25
Wprowadził:Nieznany, data: 03.11.2011 r., godz. 15.30
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 07.11.2011 r., godz. 13.34
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
07.11.2011 r., godz. 13.34NieznanyAktualizacja przetargu
03.11.2011 r., godz. 15.30NieznanyDodanie przetargu

Strona oglądana: 702 razy.