Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Selektywna zbiórka surowców wtórnych z terenu Gminy Pomiechówek

Ogłoszenie zamieszczono: 12.12.2011 r.
Data składania ofert: 20.12.2011 r., godz. 10.15
Data otwarcia ofert: 20.12.2011 r., godz. 10.30
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.pomiechowek.pl
________________________________________
Pomiechówek: Selektywna zbiórka surowców wtórnych z terenu Gminy Pomiechówek
Numer ogłoszenia: 422086 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, faks 022 765-27-10.
 Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Selektywna zbiórka surowców wtórnych z terenu Gminy Pomiechówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wywozie posegregowanych surowców wtórnych wydzielonych spośród odpadów komunalnych pochodzących z posesji znajdujących się na terenie Gminy Pomiechówek. 2. Obowiązki Wykonawcy: 2.1. Wykonawca zadania będzie odbierał z posesji, zlokalizowanych na terenie Gminy Pomiechówek posegregowane surowce wtórne wydzielone z odpadów komunalnych przez właścicieli posesji. Obowiązkiem Wykonawcy będzie obsługa wszystkich posesji z terenu Gminy. 2.2. Wydzielone odpady będą segregowane na dwie frakcje, gromadzone przez mieszkańców w dwóch oddzielnych workach: a) w worku w kolorze zielonym o pojemności 80 litrów - szkło białe i kolorowe oraz opakowania ze szkła, b) w worku w kolorze żółtym o pojemności 120 litrów - tworzywa sztuczne, drobne elementy z metali, opakowania wielomateriałowe, papier i tektura oraz zmieszane odpady opakowaniowe. 3. Zakup i dystrybucja worków leży po stronie Wykonawcy, który będzie dostarczał mieszkańcom komplety worków (na wymianę) do gromadzenia odpadów oraz odbierał je z częstotliwością raz w miesiącu (zgodnie z harmonogramem wywozu odpadów, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy). Worki muszą być odpowiednio oznakowane, tj. posiadać nazwę gminy, napis o rodzaju odpadów poznaczonych do umieszczenia w worku określonego koloru oraz nazwę Wykonawcy, jego adres i telefon. 4. Szacowana ilość odpadów w okresie trwania umowy wynosi ok. 155,3 Mg ±10%, w tym szacowana ilość: a) szkła - ok. 28% całości ciężaru wszystkich odpadów, b) tworzyw sztucznych i drobnych elementów z metali oraz opakowań wielomateriałowych - ok. 50% całości ciężaru wszystkich odpadów, c) papieru i tektury - ok. 22% całości ciężaru wszystkich odpadów. 5. Odpady zebrane z terenu posesji po ewentualnej dalszej segregacji zostaną poddane przez Wykonawcę lub współpracujące z nim podmioty, odzyskowi lub recyklingowi. Koszt pozbycia się pozostałości po segregacji odpadów spoczywa na Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
 Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadzie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w przypadku wystąpienia potrzeby wykonania zamówień uzupełniających oraz posiadania przez Zamawiającego środków na ich realizację
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.20.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
 Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi posiadać: a) aktualne zezwolenie Wójta Gminy Pomiechówek na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 ze. zm.); zezwolenie musi obejmować odpady z podgrupy 15 01 i 20 01, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U Nr 112 poz. 1206 ze zm.), b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów oraz transportu odpadów o którym mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zm.). Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania warunku Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
 III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje cyklicznie, przez okres co najmniej 6 miesięcy, jedno zadanie o wartości, co najmniej 60 tys. zł brutto polegające na odbiorze posegregowanych odpadów. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania warunku Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
 III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym odpowiednim do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania warunku Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
 III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca może polegać na potencjale kadrowym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania warunku Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 60 tys. zł. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania warunku Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
 koncesję, zezwolenie lub licencję
 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
 opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Gdy do oferty dołączona zostanie kopia pełnomocnictwa, to musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wystawcę pełnomocnictwa lub notariusza
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne zmiany treści umowy mogą obejmować w szczególności postanowienia dotyczące zmiany harmonogramu wywozu odpadów lub zmiany zakresu odpowiedzialności Stron z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy. 2. Ww. zmiany umowy będą mogły nastąpić w szczególności: 1) w przypadkach zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej, o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie, 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, 3) z powodu wystąpienia problemów technicznych, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3. Za siłę wyższą, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe (nadzwyczajne o tej porze roku) załamania warunków atmosferycznych, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach-Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2011 godzina 10:15, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek z siedzibą w Brodach-Parcelach, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 9 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Z up. Wójta
/-/ mgr Mariusz Łempicki
Zastępca Wójta



ZAŁĄCZNIKI

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

INFORMACJA O MODYFIKACJI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Pomiechówek 2011-12-13
ZP.271.21.2011
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania p.n. Selektywna zbiórka surowców wtórnych
z terenu Gminy Pomiechówek
INFORMACJA O MODYFIKACJI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Zamawiający informuje, że dokonał modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych, (jt. Dz. U.
z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) poprzez zmianę treści SIWZ opublikowanej na stronie internetowej Zamawiającego.
Zamawiający omyłkowo w dniu 12.12.2011 r. opublikował na swojej stronie internetowej, pod ogłoszeniem o zamówieniu, SIWZ z zakończonego już postępowania przetargowego na 2011 rok.
W związku z powyższym Zamawiający publikuje aktualną i prawidłową wersję SIWZ, która stanowi załącznik do niniejszego pisma.
Wykonawcom przysługuje odwołanie wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w Warszawie w terminie określonym w art. 182 ust. 1 pkt. 2 (w terminie 5 dni od dnia przesłania faxem informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia lub w terminie 10 od dnia przesłania informacji w innej formie) oraz na zasadach zawartych w Rozdziale 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Z up. Wójta
/-/ mgr Mariusz Łempicki
Zastępca Wójta


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - MODYFIKACJA
Wytworzył:Katarzyna Urbaś, data: 12.12.2011 r., godz. 14.20
Wprowadził:Nieznany, data: 12.12.2011 r., godz. 14.24
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 13.12.2011 r., godz. 11.29
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
13.12.2011 r., godz. 11.29NieznanyAktualizacja przetargu
13.12.2011 r., godz. 11.24NieznanyAktualizacja przetargu
12.12.2011 r., godz. 14.24NieznanyDodanie przetargu

Strona oglądana: 801 razy.