WÓJT GMINY POMIECHÓWEK
OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY PONIŻEJ 60 000 EURO
NA ZADANIE PN. „PRZEBUDOWA ULICY TOPOLOWEJ”
1) Zamawiający (nazwa i adres) i osoby upoważnione do kontaktów:
Gmina Pomiechówek.
Do kontaktów: Anita Mróz,
Adres: ul. Szkolna 1A, Brody Parcele, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 765-27-20, e-mail: inwestycje@pomiechowek.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej od osoby upoważnionej do kontaktów lub ze ww. strony internetowej www.bip.pomiechowek.pl
Oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Topolowej w Brodach.
2 Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Brody, gmina Pomiechówek ulica: Topolowa.
3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi gminnej w ulicy Topolowej w Brodach, gmina Pomiechówek w następującym zakresie: wykonanie podbudowy i nakładki bitumicznej na drodze o łącznej długości 290,00 mb i szerokości 5,5 mb.
4) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego:
Nie dotyczy.
5) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
8) Wielkość lub zakres zamówienia:
Remont i przebudowa drogi gminnej o łącznej długości 290,00 mb. i szerokości 5,5 mb.
9) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60
10) Informacja na temat wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc).Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert
w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy w:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
w Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Mazowieckim O/Pomiechówek
nr 38 80110008 0020 0200 0273 0003,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.).
Wadium wniesione w formach, o których mowa w ppkt od b) do e) należy złożyć najpóźniej w dniu 15 maja 2007 r. do godz. 10:30 u Skarbnika Gminy w siedzibie Zamawiającego, pok. 3, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym (tel. 765-27-14).
11) Opis warunków udziału w postępowaniu:
Warunki ogólne:
a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
b) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w ppkt a) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
Warunki szczegółowe:
a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 0,18 mln zł;
b) warunek określony w ppkt a) musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę;
c) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego kierownika robót, tj. posiadającego uprawnienia specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającego doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 budową lub przebudową drogi o wartości min. 0,18 mln zł;
d) Wykonawca musi posiadać w pełni sprawne jednostki sprzętowe niezbędne do należytego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia;
e) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj.: polegające na budowie lub przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej, długości co najmniej 290 m lub łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1500 m2;
Warunek ten winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, każdy
w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą.
12) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywać będzie komisja przetargowa oceniając je w następujący sposób: SPEŁNIA lub NIE SPEŁNIA. Ocena będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
13) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ;
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 0,18 mln zł;
g) Informację o osobach, którym powierzone zostanie kierowanie budową/robotami. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby w zakresie kierowania budową/robotami potwierdzające spełnienie wymaganych warunków. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych;
h) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia;
i) Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie;
j) Informację na temat Podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie.
14) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
15) Kryteria oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium cen jednostkowych za poszczególne roboty. Cena = 100 pkt:
a) Cena wykonania 1 m2 robót przygotowawczych, - 0,1 pkt,
b) Cena wykonania 1m3 robót ziemnych – 14,9 pkt,
c) Cena wykonania 1m2 podbudowy – 32,0 pkt,
d) Cena wykonania 1 m2 nawierzchni asfaltowej – 53,0 pkt.
16) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
17) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pomiechowek.pl.
Opłata za zakup specyfikacji w innej formie niż elektroniczna: 20 PLN.
Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie zamawiającego, przelewem lub za pobraniem pocztowym.
18) Termin składania ofert: 15 maja 2007 r. godzina 11.00.
19) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
20) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15 maja 2007 r., godzina 11.15, siedziba zamawiającego, pokój nr 12.
Dokumenty związane z przetargiem:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Książka Przedmiarów
Część opisowa
Plan Sytuacyjny-przekroje
SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE