WÓJT GMINY POMIECHÓWEK OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY PONIŻEJ 60 000 EURONA ZADANIE
PN. „PRZEBUDOWA ULICY TOPOLOWEJ W BRODACH,
GMINA POMIECHÓWEK”
1) Zamawiający (nazwa i adres) i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Pomiechówek.
Do kontaktów: Anita Mróz, Adres: ul. Szkolna 1A, Brody Parcele, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. (022) 765-27-20, faks: (0 22) 765-27-10, e-mail: inwestycje@pomiechowek.pl
2) Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
3) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej od osoby upoważnionej do kontaktów lub ze ww. strony internetowej www.bip.pomiechowek.pl Oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Topolowej w Brodach.
5) Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Brody, gmina Pomiechówek ulica: Topolowa.
6) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie przebudowy drogi gminnej
w ulicy Topolowej w Brodach, gmina Pomiechówek w następującym zakresie: wykonanie podbudowy i nakładki bitumicznej na drodze o łącznej długości 290,00 mb i szerokości 5,5 mb.
7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
10) Wielkość lub zakres zamówienia: Remont i przebudowa drogi gminnej
o łącznej długości 290,00 mb. i szerokości 5,5 mb.
11) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60
12) Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13) Opis warunków udziału w postępowaniu:
Warunki ogólne:
a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
b) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w ppkt a) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
Warunki szczegółowe:
c) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 0,18 mln zł;
d) warunek określony w ppkt a) musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę;
e) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego kierownika robót, tj. posiadającego uprawnienia specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającego doświadczenie w kierowaniu co najmniej 1 budową lub przebudową drogi o wartości min. 0,18 mln zł;
f) Wykonawca musi posiadać w pełni sprawne jednostki sprzętowe niezbędne do należytego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia;
g) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj.: polegające na budowie lub przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni asfaltowej, długości co najmniej 290 m lub łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1500 m2; Warunek ten winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą.
14) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywać będzie komisja przetargowa oceniając je w następujący sposób: SPEŁNIA lub NIE SPEŁNIA. Ocena będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
15) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ;
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 0,18 mln zł;
g) Informację o osobach, którym powierzone zostanie kierowanie budową/robotami. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby w zakresie kierowania budową/robotami potwierdzające spełnienie wymaganych warunków. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych;
h) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia;
i) Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie;
j) Informację na temat Podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie.
16) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
17) Kryteria oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium cen jednostkowych za poszczególne roboty.
Cena = 100 pkt:
a) Cena wykonania robót przygotowawczych na całym odcinku drogi - 0,1 pkt,
b) Cena wykonania 1m3 robót ziemnych – 14,9 pkt,
c) Cena wykonania 1m2 podbudowy – 32,0 pkt,
d) Cena wykonania 1 m2 nawierzchni asfaltowej – 53,0 pkt.
18) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
19) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pomiechowek.pl.
20) Termin składania ofert: 11 czerwca 2007 r. godzina 11:00.
21) Języki, w których można sporządzać oferty: polski.
22) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
23) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11 czerwca 2007 r., godzina 11:15, siedziba zamawiającego, pokój nr 12.
Dokumenty związane z przetargiem:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Książka Przedmiarów
Część opisowa
Plan Sytuacyjny-przekroje
SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE