Pomiechówek: Budowa hali sportowej wraz z obiektami towarzyszącymi przy Publicznym Gimnazjum w Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek
Numer ogłoszenia: 369417 - 2008; data zamieszczenia: 17.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, faks 022 765-27-10.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowej wraz z obiektami towarzyszącymi przy Publicznym Gimnazjum w Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa hali sportowej wraz z obiektami towarzyszącymi przy Publicznym Gimnazjum w Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek. Ww. roboty obejmują: a) roboty budowlane: - hala sportowa wraz z zapleczem higieniczno-sanitarnym oraz łącznikiem z istniejącym budynkiem szkolnym - rozbiórka istniejącego budynku hali sportowej i hydroforni - boiska sportowe ze sztucznej trawy oraz o nawierzchni poliuretanowej bieżni i rozbieżni do skoku w dal - parkingi i chodniki z kostki brukowej betonowej b) instalacje elektryczne wewnętrzne , c) instalacje elektryczne zewnętrzne , d) instalacje sanitarne wewnętrzne, e) instalacje sanitarne zewnętrzne , f) instalacje cieplne i wentylacyjne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25-9, 45.11.00.00-1, 45.21.22.21-1, 45.22.33.00-9, 45.23.32.26-9, 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Mazowieckim Oddział Pomiechówek nr konta 38 8011 0008 0020 0200 0273 0003, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki ogólne. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ogólne musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. II. Warunki szczegółowe. Wykonawca musi wykazać, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: polegające na budowie co najmniej 1 obiektu sportowego kubaturowego o wartości minimum 70 % ceny brutto zaoferowanej za wykonanie niniejszego zamówienia. b) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tzn.: - Kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe - min. 5 lat pracy w branży budowlanej, 3 lata pracy na stanowisku kierownika robót, - Kierownik robót elektrycznych - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe - min. 3 lata na stanowisku kierownika robót,5-letnie doświadczenie w zakresie budowy instalacji elektrycznych i/lub elektroenergetycznych, - Kierownik robót wodociągowych i kanalizacyjnych - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe - min. 3 lata na stanowisku kierownika robót, 5-letnie doświadczenie w zakresie budowy instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - Kierownik robót cieplnych - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych bez ograniczeń;doświadczenie zawodowe - min. 3 lata na stanowisku kierownika robót, 5-letnie doświadczenie w zakresie budowy instalacji i urządzeń cieplnych, - Kierownik robót wentylacyjnych - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe - min. 3 lata na stanowisku kierownika robót, 5-letnie doświadczenie w zakresie budowy instalacji i urządzeń wentylacyjnych. W/w osoby muszą należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. Możliwe jest sprawowanie przez jedną osobę funkcji kierownika robót, o których mowa w pkt od 3. do 5. powyższej tabeli, pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, b) ubezpieczenia kontraktu w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej; przedłożenie (najpóźniej na jeden dzień przed podpisaniem umowy) ubezpieczenia kontraktu CAR (ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy) lub promesy ubezpieczenia CAR na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100% ceny brutto zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację zamówienia, o które się ubiega i obejmującego okres trwania budowy; w przypadku przedłożenia promesy ubezpieczeniowej Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia dokumentu ubezpieczenia w ciągu 7 dni po przekazaniu terenu budowy; Warunki szczegółowe muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie, tzn. , że przy ocenie spełnienia pozostałych warunków zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. II. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, opisanych w pkt 7.1.2., Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoba/-y/ które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane i doświadczenie, tj.: - Kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe - min. 5 lat pracy w branży budowlanej, 3 lata pracy na stanowisku kierownika robót, - Kierownik robót elektrycznych - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe - min. 3 lata na stanowisku kierownika robót,5-letnie doświadczenie w zakresie budowy instalacji elektrycznych i/lub elektroenergetycznych, - Kierownik robót wodociągowych i kanalizacyjnych - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe - min. 3 lata na stanowisku kierownika robót, 5-letnie doświadczenie w zakresie budowy instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - Kierownik robót cieplnych - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych bez ograniczeń;doświadczenie zawodowe - min. 3 lata na stanowisku kierownika robót, 5-letnie doświadczenie w zakresie budowy instalacji i urządzeń cieplnych, - Kierownik robót wentylacyjnych - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe - min. 3 lata na stanowisku kierownika robót, 5-letnie doświadczenie w zakresie budowy instalacji i urządzeń wentylacyjnych. W/w osoby muszą należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. Wraz z uprawnieniami należy złożyć zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa osoby /osób/ posiadających wyżej wymagane uprawnienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje w/w osobami. 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, / jak w pkt 3/ a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje w/w osobami. 7) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę dysponującego w/w osobami. 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych (rozpoczętych i zakończonych) jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, rodzajowo i wartościowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: polegających na budowie co najmniej 1 obiektu sportowego kubaturowego o wartości minimum 70 % ceny brutto zaoferowanej za wykonanie niniejszego zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który zrealizował roboty. 9) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę /ów i zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawcy będą spełniać go łącznie. 10) oświadczenie, że przed zawarciem umowy Wykonawca dostarczy polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie kontraktu CAR (ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy) lub promesę ubezpieczenia CAR na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100% ceny brutto zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację zamówienia i obejmującego okres trwania budowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek Brody-Parcele ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 8..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek Brody-Parcele ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 8..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
WÓJT
/-/ mgr Dariusz Bielecki
Załącznik
SIWZ plik do pobrania
Załącznik
Instalacje: co, gaz, sanitarne, plik do pobrania
Załącznik
Instalacje elektryczne, plik do pobrania
Załącznik
Konstrukcja, plik do pobrania
Załącznik
Opis techniczny, plik do pobrania
Załącznik
Przedmiary, plik do pobrania
Załącznik
Specyfikacje, plik do pobrania
Załącznik
Zagospodarowanie terenu, plik do pobrania
Załącznik
Obrazki, plik do pobrania
Załącznik
Architektura, plik do pobrania
Odpowiedzi na zapytanie dotyczące zamówienia:
odp. nr 1
odp. nr 2
odp. nr 3
odp. nr 4
odp. nr 5
odp. nr 6
załącznik do odp. 6
protest - wezwanie
Załącznik do protest - wezwanie