Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Budowa boiska do gry w piłkę nożną wraz z elementami infrastruktury w Czarnowie, gmina Pomiechówek.

Ogłoszenie zamieszczono: 05.01.2009 r.
Data składania ofert: 28.01.2009 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 28.01.2009 r., godz. 10.15
Pomiechówek: Budowa boiska do gry w piłkę nożną wraz z elementami infrastruktury w Czarnowie, gmina Pomiechówek
Numer ogłoszenia: 3295 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, faks 022 765-27-10.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska do gry w piłkę nożną wraz z elementami infrastruktury w Czarnowie, gmina Pomiechówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa boiska do gry w piłkę nożną wraz z elementami infrastruktury w Czarnowie, gmina Pomiechówek. W/w roboty obejmują: roboty inżynieryjne związane z budową boiska z wyposażeniem w urządzenia sportowe. Boisko do piłki nożnej przeznaczone do rozgrywek lokalnych, nie ligowych, o wym. 98x54m (114x60 brutto) o nawierzchni trawiastej, na podsypce stabilizacyjnej, wraz z systemem nawadniania i drenażu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ogólne musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Warunki szczegółowe. Wykonawca musi wykazać, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: polegające na budowie co najmniej 1 boiska sportowego o wartości minimum 80 % ceny brutto zaoferowanej za wykonanie niniejszego zamówienia. b) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tzn.: - Kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności architektonicznej bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe - min. 2 lata pracy w branży budowlanej, 1 rok pracy na stanowisku kierownika budowy, - Kierownik robót wodociągowych i kanalizacyjnych - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; doświadczenie zawodowe - min. 1 rok na stanowisku kierownika robót, 2 lata doświadczenia w zakresie budowy instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, W/w osoby muszą należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. Możliwe jest sprawowanie przez jedną osobę funkcji kierownika budowy i kierownika robót wodociągowych i kanalizacyjnych, pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż równowartość 100% ceny zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację całości przedmiotu zamówienia, Warunki szczegółowe muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie, tzn. , że przy ocenie spełnienia pozostałych warunków zamawiający weźmie pod uwagę łączny potencjał podmiotów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. II. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoba/-y/ które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane i doświadczenie, tj.: - Kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności architektonicznej bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe - min. 2 lat pracy w branży budowlanej, 1 rok pracy na stanowisku kierownika robót, - Kierownik robót wodociągowych i kanalizacyjnych - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; doświadczenie zawodowe - min. 1 rok na stanowisku kierownika robót, 2 lata doświadczenia w zakresie budowy instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; W/w osoby muszą należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. Wraz z uprawnieniami należy złożyć zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa osoby /osób/ posiadających wyżej wymagane uprawnienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje w/w osobami. 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, / jak w pkt 3/ a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje w/w osobami. 7) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę dysponującego w/w osobami. 8) Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych (rozpoczętych i zakończonych) jako generalny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, rodzajowo i wartościowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: polegających na budowie co najmniej 1 obiektu boiska sportowego o wartości minimum 80 % ceny brutto zaoferowanej za wykonanie niniejszego zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który zrealizował roboty. 9) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż równowartość 100% ceny zaoferowanej przez Wykonawcę za realizację całości przedmiotu zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę /ów i zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawcy będą spełniać go łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek Brody-Parcele ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek Brody-Parcele ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

WÓJT
/-/ mgr Dariusz Bielecki


Załącznik SIWZ

Informacja o modyfikacji SIWZ

Informacja o modyfikacji SIWZ_2

Załącznik Specyfikacja techniczna

Załącznik Kosztorys ślepy

Odpowiedzi na zapytanie dotyczące zamówienia:

Odp. nr 1

Odp. nr 2

Odp. nr 3

Odp. nr 4

informacja o złożonym proteście i wezwanie do przystąpienia do postępowania protestacyjnego

protest

ROZSTRZYGNIĘCIE PROTESTU

wezwanie - protest

Załącznik do wezwanie - protest
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 05.01.2009 r., godz. 20.12
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 05.01.2009 r., godz. 20.12
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
05.01.2009 r., godz. 20.12NieznanyDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 1313 razy.