Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Pomiechówek: Prace geodezyjne dotyczące: Rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w Brodach, gmina Pomiechówek oraz Rozbudowy kanalizacji sanitarnej w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek w ramach projektu Kompleksowa modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Brodach wraz z rozbudową kanalizacji sanitarnej w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek

Ogłoszenie zamieszczono: 08.04.2009 r.
Data składania ofert: 16.04.2009 r., godz. 10.00
Data otwarcia ofert: 16.04.2009 r., godz. 10.15
Pomiechówek: Prace geodezyjne dotyczące: Rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w Brodach, gmina Pomiechówek oraz Rozbudowy kanalizacji sanitarnej w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek w ramach projektu Kompleksowa modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Brodach wraz z rozbudową kanalizacji sanitarnej w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek
Numer ogłoszenia: 97332 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, faks 022 765-27-10.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace geodezyjne dotyczące: Rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w Brodach, gmina Pomiechówek oraz Rozbudowy kanalizacji sanitarnej w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek w ramach projektu Kompleksowa modernizacja i rozbudowa komunalnej oczyszczalni ścieków w Brodach wraz z rozbudową kanalizacji sanitarnej w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje prace geodezyjne dotyczące rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w Brodach oraz rozbudowy kanalizacji sanitarnej w Pomiechowie, Pomiechówku, Brodach i Brodach-Parcelach, gmina Pomiechówek (8.525,5 m sieci i 4 przepompownie), tj: - tyczenie i inwentaryzacja przewodów podziemnych, - tyczenie budowli podziemnych i naziemnych, - tyczenie i inwentaryzacja elementów zagospodarowania terenu. - inwentaryzacja geodezyjna wybudowanych budowli i budynków..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Mazowieckim O/Pomiechówek nr konta 38 8011 0008 0020 0200 0273 0003, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3) Wadium wniesione w formach, o których mowa w ppkt od b) do e) należy złożyć najpóźniej w dniu 16 kwietnia 2009 r. do godz. 9:45 u Skarbnika Gminy w siedzibie Zamawiającego, pok. 4, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym (tel. 765-27-14). 4) Kopię dowodu wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty. 5) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1) Warunki ogólne - Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ogólne musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 2) Warunki szczegółowe - Wykonawca musi wykazać, że: 1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) Wykonawca musi wykazać, że wykonał jako główny Wykonawca - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że nadal wykonuje - dostawy lub usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: polegające na geodezyjnej obsłudze budynków, urządzeń podziemnych i naziemnych, takich jak : konstrukcje, sieci wodociągowe, kanalizacyjne, elektryczne lub gazowe; b) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tzn. min. 3 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, przy czym co najmniej jedna z osób musi posiadać uprawnienia w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji, pozostałe 2 osoby powinny posiadać uprawnienia w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, c) Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami posiadającymi aktualne badania techniczne lub gwarancje, niezbędnymi do wykonania zamówienia. Warunki określone w pkt. 1) lit. a, b i c muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania ww. warunków Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów, jednak poszczególny warunek musi być spełniony w 100% przez jednego z Wykonawców. 2) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 0,15 mln zł, b) osiągnął w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie średniorocznych przychodów netto ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż 0,5 mln zł (na podstawie: Rachunku zysków i strat, pozycja: Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub: Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności). Warunki określone w pkt 2 lit. a i b muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Przy ocenie spełniania ww. warunków Zamawiający weźmie pod uwagę potencjał wspólny tych podmiotów, jednak poszczególny warunek musi być spełniony w 100% przez jednego z Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 1 zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 2) Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia geodezyjne i kartograficzne (świadectwo nadania uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii), tj.: - 1 osoba (kierownik robót) posiadająca uprawnienia w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji, - 2 osoby posiadające uprawnienia co najmniej w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje w/w osobami. f) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do Rozdziału II SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje w/w osobami. g) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt f), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. h) oświadczenie dotyczące niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg. wzoru określonego w załączniku nr 5 do Rozdziału II SIWZ, W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę dysponującego w/w narzędziami i urządzeniami. i) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, j) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do Rozdziału II SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który zrealizował roboty. k) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 0,15 mln zł. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez Wykonawcę/-ów i zostanie uznany za spełniony jeżeli jeden Wykonawca będzie spełniać go w 100%. l) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, potwierdzające, że Wykonawca osiągnął w ostatnich 3 latach obrotowych średnioroczne przychody netto ze sprzedaży na poziomie nie mniejszym niż 0,5 mln zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek, Brody-Parcele ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek, pok. nr 8, Brody-Parcele ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie zadania ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet IV. Środowisko, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie 4.1. Gospodarka wodno-ściekowa.


SIWZ

opis techniczny i przedmiary - zad. 1

opis techniczny i przedmiary - zad. 2

opis techniczny i przedmiary - zad. 3

opis techniczny i przedmiary - zad. 4



Architektura budynków

Instalacje elektryczne cz.1a

Instalacje elektryczne cz.1b

Instalacje elektryczne cz.2a

Instalacje elektryczne cz.2b

Instalacje elektryczne cz.3

Instalacje elektryczne cz.4

Instalacje sanitarne

Konstrukcje

Opinia geotechniczna

Projekt zagospodarowania terenu cz.1

Projekt zagospodarowania terenu cz.2

Projekt zagospodarowania terenu cz.3

przedmiary do przetargu

Technologia cz. 1

Technologia cz. 2

Zmiany, pytania i odpowiedzi dotyczące przetargu:

INFORMACJA O MODYFIKACJI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ ZMIANY OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Wytworzył:brak danych, data: brak danych r., godz. brak danych
Wprowadził:Nieznany, data: 08.04.2009 r., godz. 13.51
Ostatnia aktualizacja:Nieznany, data: 08.04.2009 r., godz. 13.51
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
08.04.2009 r., godz. 13.51NieznanyDodanie przetargu do BIP.

Strona oglądana: 818 razy.