Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiera informacje publiczne w postaci elektronicznej, wymagane przez polskie prawo.

Wyszukiwanie
Główna treœść strony

Zamówienia publiczne

Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego oraz rozwój wspólnej i funkcjonalnej sieci dróg na terenie Gminy Pomiechówek

Ogłoszenie zamieszczono: 15.02.2012 r.
Data składania ofert: 02.03.2012 r., godz. 09.45
Data otwarcia ofert: 02.03.2012 r., godz. 10.00
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.pomiechowek.pl
________________________________________
Pomiechówek: Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego oraz rozwój wspólnej i funkcjonalnej sieci dróg na terenie Gminy Pomiechówek
Numer ogłoszenia: 37551 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pomiechówek , Brody Parcele, ul. Szkolna 1A, 05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7652724, faks 022 765-27-10.
 Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego oraz rozwój wspólnej i funkcjonalnej sieci dróg na terenie Gminy Pomiechówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I zamówienia - budowa i przebudowa ulic w Brodach - Parcelach, Brodach (obecnie Pomiechówek - na podstawie rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie ustalenia, zmiany i zniesienia urzędowych nazw niektórych miejscowości oraz ustalenia nazw niektórych obiektów fizjograficznych) i w Pomiechówku wraz z wykonaniem organizacji ruchu i pracami geodezyjnymi, tj.: 1.1. Budowa odcinka ul. Szkolnej. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na odcinku o długości 189,5 mb, rozbiórka nawierzchni o powierzchni 364 m2, rozbiórki krawężnika na długości 493,5 m, rozebranie obrzeży na długości 183 m, frezowanie nawierzchni bitumicznej o powierzchni 166 m2, rozbiórka podbudowy betonowej o powierzchni 1312,5 m2, przestawienie 4 słupów żelbetowych rozkracznych i 2 słupów pojedynczych, karczowania krzaków i podszycia na powierzchni 0,2 ha, frezowanie nawierzchni bitumicznej na odcinku początkowym i końcowym o powierzchni 4,4 m2. - Podbudowa - Wykonanie podbudowy na ciągu głównym na odcinku o długości 182,0 m i szerokości zmiennej 6,0 m oraz na skrzyżowaniach o powierzchni 1137,76 m2 oraz wykonanie podbudowy na drogach poprzecznych na długości 54 m i szerokości 3,0 m i długości 93 m i szerokości 3,5 m o powierzchni 487,5 m2. - Odwodnienie - wykonanie czyszczenia 3 kpl studni chłonnych, wykonanie 4 wpustów oraz 1 studni chłonnej z kręgów. - Krawężniki - ustawienie krawężników na odcinku o długości 678,18 mb. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na odcinku o długości 189,5 m i szerokości 6,0 m o powierzchni 1212,78 m2 oraz wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na długości 54 m i szerokości 3,0 m i długości 93 m i szerokości 3,5 m o powierzchni 487,5 m2. - Pobocza - Wykonanie plantowania poboczy na długości 186 m i szerokości 1,0 m oraz humusowania z obsianiem o powierzchni 186 m2. - Chodnik - wykonanie chodnika z kostki betonowej na długości 138,3 m i szerokości 2,0 m. - Zjazdy - wykonanie 8 zjazdów o łącznej powierzchni 125,05 m2. - Parkingi - wykonanie zatoki parkingowej z kostki betonowej na 16 miejsc o powierzchni 247,80 m2. - Progi zwalniające - wykonanie 1 progu zwalniającego. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji pionowej 8 zaworów wodociągowych, 4 włazów kanałowych i 3 kratek ściekowych ulicznych. - Roboty uzupełniające - dostosowanie istniejącego chodnika do nowego na powierzchni 16 m2. 1.2. Przebudowa części ul. Broniewskiego. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na odcinku o długości 170 mb, karczowanie krzaków na powierzchni 0,01 ha. - Podbudowa - wykonanie podbudowy na długości 170 m na powierzchni 879,08 m2. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na długości 170,0 m i szerokości 5,0 m o powierzchni 865,48 m2. - Pobocza - wykonanie poboczy o szerokości 0,5 m na łącznej długości 170,0 mb o powierzchni 170 m2. 1.3. Budowa części ul. Broniewskiego (wraz z budową mini ronda). Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na odcinku o długości 336,5 mb, rozbiórka nawierzchni o łącznej powierzchni 54 m2, frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej na powierzchni 1298,32 m2, frezowanie nawierzchni bitumicznej na połączeniach z istniejącymi nawierzchniami na powierzchni 15,25 m2, wyrównanie krawędzi istniejącego asfaltu oraz docięcie połączeń na długości 385,2 m, wycięcie nawierzchni bitumicznej pod wyspę centralna ronda na długości 12,56 m. - Podbudowa - wykonanie podbudowy na długości 144,0 m i szerokości 6,0 m oraz na skrzyżowaniach na powierzchni 951,52 m2. - Odwodnienie - wykonanie profilowania istniejącego rowu odwadniającego na powierzchni 100,25 m2, wyłożenie płytami EKO fragmentu rowu odwadniającego oraz zabezpieczenie skarp nad przepustami zjazdów na powierzchni 80,7 m2, wypełnienie szczelin w płytach ażurowych trawą na powierzchni 1344 m2. - Krawężniki - ustawienie krawężników na odcinku o długości 771,36 mb. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na odcinku o długości 336,5 m i szerokości 6,0 m o powierzchni 2 265,09 m2. - Pobocza - wykonanie poboczy o szerokości 1,0 m na łącznej długości 385 m o powierzchni 385 m2. - Chodnik - wykonanie chodnika z kostki betonowej na długości 174,5 m i szerokości zmiennej 1,5 - 2,0 m oraz dojść do posesji o łącznej powierzchni 359 m2. - Zjazdy - wykonanie 16 zjazdów indywidualnych i 1 włączenia drogi wewnętrznej oraz wyspy centralnej mini ronda z kostki betonowej o łącznej powierzchni 326,24 m2. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji dla 13 zaworów wodociągowych i 6 gazowych oraz 7 włazów kanałowych. - Roboty uzupełniające - wykonanie wzmocnienia skarpy pod jezdnię ściankami prefabrykowanymi na długości 35 m, dostosowanie istniejącego chodnika do nowego na powierzchni 8 m2, wyrównanie poziomu łączących się dróg na powierzchni 170 m2. 1.4. Przebudowa ul. Przytorowej. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na odcinku o długości 365 mb, rozbiórka nawierzchni o łącznej powierzchni 173,17 m2, rozbiórka obrzeży na długości 18,8 mb. - Zjazdy - wykonanie 20 zjazdów o łącznej powierzchni 173,17 m2. - Krawężniki - ustawienie krawężnika na odcinku o długości 340 mb. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na długości 340 m i szerokości 5,0 m o powierzchni 1700,0 m2. - Chodnik - wykonanie chodnika o długości 292,5 m i szerokości 1,75 m o łącznej powierzchni 511,88 m2. - Pobocza - wykonanie pobocza z kruszywa naturalnego o szerokości 0,75 m na odcinku o łącznej długości 340 m o powierzchni 255 m2. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji 13 włazów kanałowych. - Odwodnienie - wykonanie drenu francuskiego 60x40 cm na długości 365 m wraz z 8 wpustami ulicznymi oraz ścieku z kostki betonowej na długości 16 mb. - Progi zwalniające - wykonanie 1 progu zwalniającego o powierzchni 23 m2. 1.5. Przebudowa ul. Kolejowej. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na odcinku o długości 1130 mb, rozbiórka nawierzchni zjazdów o powierzchni 236,13 m2, rozbiórka obrzeży na długości 104,6 m, rozbiórka krawężników na długości 247,5 m, karczowanie krzaków na powierzchni 0,02 ha. - Podbudowa - Wykonanie podbudowy na poszerzeniu jezdni na odcinku o długości 450,0 m i szerokości 0,85 m o powierzchni 382,5 m2. - Zjazdy i parkingi - Przebudowa istniejących 24 zjazdów oraz 1 zatoki parkingowej z kostki betonowej o łącznej powierzchni 579,88 m2. - Krawężniki - ustawienie krawężnika na odcinku o długości 503,4 mb (łącznie z ustawieniem krawężników na zjazdach i zatoce parkingowej) - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na odcinku o długości 280,0 m i szerokości 5 m oraz o długości 850 m i szerokości 4,5 m o powierzchni 5171,43 m2. - Chodnik - wykonanie chodnika o długości 7 m i szerokości 2,0 m o powierzchni 14 m2. - Pobocza - Wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego o szerokości 0,5 m o łącznej długości 2197,5 m o powierzchni 1098,75 m2. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji 14 zaworów wodociągowych i 33 włazów kanałowych. - Odwodnienie - wykonanie ścieku z kostki betonowej o długości 62,5 m. - Progi zwalniające - wykonanie 2 progów zwalniających o powierzchni 43,5 m2. 1.6. Przebudowa ul. Ludowej. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na odcinku o długości 564 mb, - Podbudowa - Wykonanie podbudowy jezdni na odcinku o długości 564,0 m i szerokości 5,46 m o powierzchni 3 079,44 m2. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej na długości 564,0 m i szerokości 5,0 m o powierzchni 2820,0 m2. - Pobocza - Wykonanie poboczy o szerokości 0,5 m na odcinku o długości 564 m. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji 2 zaworów wodociągowych i 5 włazów kanałowych. - Progi zwalniające - wykonanie 2 progów zwalniających o powierzchni 43,5 m2. 1.7. Przebudowa ul. Słonecznej. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na odcinku o długości - 700 mb, rozbiórka nawierzchni o łącznej powierzchni 283,74 m2, rozbiórka obrzeży na długości 99,9 m, frezowanie nawierzchni asfaltowej na długości 700 m i szerokości 4,5 m o powierzchni 3150 m2 . - Zjazdy - Wykonanie 64 nowych i przełożenie 13 istniejących zjazdów z kostki o powierzchni 758,26 m2. - Krawężniki - ustawienie krawężników na odcinku o długości 1353,20 mb. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na długości 621 m i szerokości 5,0 o powierzchni 3 105 m2. - Odwodnienie - wykonanie ścieku drogowego trójkątnego obustronnie na łącznej długości 60 m zakończonego 4 wpustami ulicznymi, 6 studni chłonnych i drenu francuskiego na długości 1047,5 m. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji 7 kratek ściekowych, 15 zaworów wodociągowych i 21 włazów kanałowych. - Progi zwalniające - wykonanie 2 progów zwalniających o powierzchni 41,0 m2. - Pobocza - wykonanie pobocza z kruszywa naturalnego o szerokości 0,5 m o powierzchni 679,5 m2. 1.8. Przebudowa ul. Polnej. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na odcinku o długości 40 mb, karczowania krzaków na powierzchni 0,01 ha. - Podbudowa - Wykonanie podbudowy pod jezdnię i na poszerzeniach na długości 40 m na powierzchni 188 m2. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na odcinku o długości 40,0 m i szerokości 4,5 m o powierzchni 180,0 m2. - Pobocza - Wykonanie poboczy o szerokości 0,5 m na łącznej długości 80,0 mb o powierzchni 40 m2. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji 2 zaworów wodociągowych i 2 włazów kanałowych. 1.9. Przebudowa ul. Wolności. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na odcinku o długości 263,3 mb, rozbiórka nawierzchni o łącznej powierzchni 8 m2, rozbiórka obrzeży na długości 22 m, frezowanie korekcyjne na całej długości drogi na powierzchni 978,8 m2, odcięcie piłą istniejącej nawierzchni na długości 165,98 m. - Podbudowa - Wykonanie podbudowy na poszerzeniu jezdni na odcinku o długości 93,0 m i szerokości 0,8 m o powierzchni 74,4 m2. - Krawężniki - ustawienie krawężników na odcinku o długości 526,6 mb. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na długości 263,3 m i szerokości 4,0 m o powierzchni 1053,2 m2. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji 5 zaworów wodociągowych i 9 włazów kanałowych. - Zjazdy - wykonanie 15 zjazdów z kostki betonowej o łącznej powierzchni 139,95 m2. - Chodnik - wykonanie chodnika o długości 267,3 m i szerokości zmiennej 1,3 - 2,5 m o powierzchni 465,2 m2. - Pobocza - Wykonanie poboczy o szerokości zmiennej o powierzchni 472,2 m2. - Oznakowanie - wykonanie oznakowania pionowego - 1 pionowego znaku drogowego na 1 słupku i poziomego - 1 przejścia dla pieszych o powierzchni 10,50 m2. 1.10. Przebudowa ul. Ogrodniczej i ul. Księża Góra. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na długości 420 mb, rozbiórka nawierzchni o łącznej powierzchni 420 m2. - Podbudowa - Wykonanie podbudowy na jezdni i na poszerzeniach o powierzchni 2097,2 m2. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na długości 280 m i szerokości 5,0 m oraz na długości 140 m i szerokości 4,5 m o powierzchni 2030 m2. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji 10 włazów kanałowych. - Pobocza - Wykonanie poboczy o szerokości 0,5 m na długości 420 m o powierzchni 420 m2. - Chodnik i zjazdy - wykonanie chodnika o szerokości 1,5 m i długości 30,8 m o powierzchni 46,2 m2 oraz 2 zjazdów o powierzchni 23,1 m2. 1.11. Stała organizacji ruchu w miejscowości Brody-Parcele (obecnie Pomiechówek). Zakres robót obejmuje: wykonanie oznakowania poziomego - malowania linii o powierzchni 103,55 m2 i oznakowania pionowego - 123 znaków i 38 tabliczek. 2. Część II zamówienia, tj.: przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 240555W w Nowym Modlinie. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na długości 706 mb, rozbiórka nawierzchni o łącznej powierzchni 272 m2, rozbiórka krawężników na długości 1420 m, rozbiórka obrzeży na długości 5,5 m, rozbiórka ścieków na długości 98 m, frezowanie korekcyjne na całej długości drogi na powierzchni 3756 m2, - Krawężniki - ustawienie krawężników na odcinku o długości 1443,4 mb. - Podbudowa - wykonanie podbudowy na poszerzeniu jezdni na odcinku o długości 706 m o powierzchni 523 m2. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na długości 706 m i szerokości 6,0 m wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową o powierzchni 4279 m2. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji 8 zaworów wodociągowych. - Zjazdy - wykonanie 40 zjazdów z kostki betonowej wraz z przepustami rurowymi o łącznej powierzchni 646 m2. - Odwodnienie - wykonanie profilowania istniejących rowów odwadniających i umocnienie skarp płytami ażurowymi. - Chodnik - wykonanie chodnika o szerokości 1,5 m i długości 614,7 m o powierzchni 922,05 m2. - Pobocza - wykonanie poboczy o szerokości zmiennej 0,75-1,0 m o powierzchni 678,5 m2. - Roboty uzupełniające - dostosowanie istniejącego chodnika do nowego na powierzchni 2 m2, wypełnienie szczelin w płytach ażurowych trawą. - Oznakowanie - wykonanie oznakowania poziomego - malowania linii i oznakowania pionowego - 3 znaków na 3 słupkach. 3. Część III zamówienia, tj.: przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2413W w Nowym Modlinie. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na długości 520 mb, rozbiórka nawierzchni o łącznej powierzchni 836,4 m2, rozbiórka krawężników na długości 475 m, rozbiórka obrzeży na długości 504 m, frezowanie korekcyjne na długości 520 m i szerokości 6,0 m na powierzchni 3120 m2. - Zjazdy - wykonanie 28 zjazdów z kostki betonowej o łącznej powierzchni 665,65 m2. - Chodnik - wykonanie chodnika o szerokości 2,0 m i długości 350 m o powierzchni 700 m2. - Krawężniki - ustawienie krawężników na odcinku o długości 494 mb. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na długości 520 m i szerokości 6,0 m wraz z 3 zjazdami na drogi o powierzchni 3218,25 m2. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji 7 zaworów wodociągowych i 10 studzienek telekomunikacyjnych. - Odwodnienie - wykonanie ścieku drogowego trójkątnego na długości 320 m, 5 przepustów rurowych pod zjazdami o długości 27 m i 1 pod drogą o długości 8 m, oczyszczenie przepustów z namułu na długości 15 m. 4. Szczegółowy opis części przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej zamówienia stanowiącej Rozdział III niniejszej SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
 Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadzie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, w przypadku wystąpienia potrzeby wykonania zamówień uzupełniających oraz posiadania przez Zamawiającego środków na ich realizację.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 71.35.50.00-1, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 44.21.22.26-9, 45.23.33.20-8, 45.23.33.30-1, 45.23.32.20-7, 45.23.24.52-5, 45.23.32.22-1, 45.22.33.00-9, 45.23.32.90-8, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.61-6, 45.23.31.28-2, 45.23.24.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1.1 część I: 30 tys. zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), 1.2 część II: 5 tys. zł (słownie: pięć tysięcy złotych), 1.3 część III: 10 tys. zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Mazowieckim O/Pomiechówek nr konta 38 8011 0008 0020 0200 0273 0003, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wniesione w formach, o których mowa w ppkt od b) do e) należy złożyć najpóźniej w dniu 1 marca 2012 r. do godz. 9:30 u Skarbnika Gminy w siedzibie Zamawiającego, pok. 4, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym (tel. 765-27-14). 4. Kopię dowodu wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, należy dołączyć do oferty. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
 Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
 III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie części I zamówienia musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie co najmniej jednej drogi wykonywanej w ramach jednego zamówienia lub kontraktu o powierzchni wykonanej budowy lub przebudowy lub remontu min. 7 tys. m2. 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie części II zamówienia musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie co najmniej jednej drogi wykonywanej w ramach jednego zamówienia lub kontraktu o powierzchni wykonanej budowy lub przebudowy lub remontu min. 1 tys. m2. 3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie III części zamówienia musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie rodzajowo i wartościowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie co najmniej jednej drogi wykonywanej w ramach jednego zamówienia lub kontraktu o powierzchni wykonanej budowy lub przebudowy lub remontu min. 1 tys. m2. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia. 5. Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia muszą wykazać odpowiednio większe doświadczenie zawodowe (suma powierzchni wykonanej budowy, przebudowy lub remontu dla każdej dla każdej z części).
 III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym zapewniającym realizację niniejszego zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać, oprócz oświadczenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania niniejszego zamówienia. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Jeżeli Wykonawca polega na potencjale technicznym innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (osób zdolnych do wykonania zamówienia) na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia.
 III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie części I i/lub II zamówienia musi dysponować osobą zdolną do wykonania przedmiotowego zamówienia, tzn. kierownikiem budowy posiadającym ważne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej (ograniczone lub bez ograniczeń) lub inne uprawnienia budowlane uprawniające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności. 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie części III zamówienia musi dysponować osobą zdolną do wykonania przedmiotowego zamówienia, tzn. kierownikiem budowy posiadającym ważne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia budowlane uprawniające w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności. 3. Wykonawca ubiegający się o udzielenie części I lub II i III zamówienia musi dysponować co najmniej jednym kierownikiem budowy posiadającym ważne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia budowlane uprawniające w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności. 4. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiednie uprawnienia wydane obywatelom państw Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa budowlanego oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). W przypadku, gdy kierownik budowy nie włada językiem polskim w stopniu zapewniającym swobodne porozumiewanie się Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia. Wykonawca winien wziąć pod uwagę, że z uwagi na zakres zamówienia tłumacz winien być biegły w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych. 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie. Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (osób zdolnych do wykonania zamówienia) na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia.
 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Warunek muszą spełniać łącznie podmioty występujące wspólnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
 wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
 oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
 opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. kosztorys ofertowy, sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej; 2. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne zmiany postanowień umownych mogą obejmować w szczególności postanowienia dot. terminu realizacji przedmiotu umowy, wysokości wynagrodzenia umownego lub zmiany zakresu odpowiedzialności Stron z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy. 2. Zmiany te będą mogły nastąpić w szczególności w następujących przypadkach: 1) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszej umowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej, o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie; za siłę wyższą, warunkująca zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe (nadzwyczajne o tej porze roku) załamania warunków atmosferycznych, nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; 2) konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub wystąpienia konieczności zaniechania części robót, 3) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 4) wystąpienie okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 5) wystąpieniem warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych, utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych zgodnie z treścią oferty (w szczególności: niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne), 6) przerwania lub wstrzymania robót na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które to działania nastąpiły z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 7) konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz lub analiz itp. nieprzewidzianych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 8) urzędowej zmiany podatku VAT, mającym wpływ na zmianę wartości brutto kwoty wynagrodzenia umownego, przy czym koszt wzrostu podatku VAT pokrywa Wykonawca. 3. Propozycję zmiany umowy może zgłosić pisemnie każda ze Stron. Zaistnienie ww. okoliczności, o których mowa w ppkt. 4 pkt 1,2, 5, 7 musi być potwierdzone na piśmie przez Inspektora Nadzoru.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Pomiechówek, ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, pok. nr 9 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: budowa i przebudowa ulic w Brodach - Parcelach i Brodach Pomiechówku.
 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Budowa odcinka ul. Szkolnej. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na odcinku o długości 189,5 mb, rozbiórka nawierzchni o powierzchni 364 m2, rozbiórki krawężnika na długości 493,5 m, rozebranie obrzeży na długości 183 m, frezowanie nawierzchni bitumicznej o powierzchni 166 m2, rozbiórka podbudowy betonowej o powierzchni 1312,5 m2, przestawienie 4 słupów żelbetowych rozkracznych i 2 słupów pojedynczych, karczowania krzaków i podszycia na powierzchni 0,2 ha, frezowanie nawierzchni bitumicznej na odcinku początkowym i końcowym o powierzchni 4,4 m2. - Podbudowa - Wykonanie podbudowy na ciągu głównym na odcinku o długości 182,0 m i szerokości zmiennej 6,0 m oraz na skrzyżowaniach o powierzchni 1137,76 m2 oraz wykonanie podbudowy na drogach poprzecznych na długości 54 m i szerokości 3,0 m i długości 93 m i szerokości 3,5 m o powierzchni 487,5 m2. - Odwodnienie - wykonanie czyszczenia 3 kpl studni chłonnych, wykonanie 4 wpustów oraz 1 studni chłonnej z kręgów. - Krawężniki - ustawienie krawężników na odcinku o długości 678,18 mb. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na odcinku o długości 189,5 m i szerokości 6,0 m o powierzchni 1212,78 m2 oraz wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na długości 54 m i szerokości 3,0 m i długości 93 m i szerokości 3,5 m o powierzchni 487,5 m2. - Pobocza - Wykonanie plantowania poboczy na długości 186 m i szerokości 1,0 m oraz humusowania z obsianiem o powierzchni 186 m2. - Chodnik - wykonanie chodnika z kostki betonowej na długości 138,3 m i szerokości 2,0 m. - Zjazdy - wykonanie 8 zjazdów o łącznej powierzchni 125,05 m2. - Parkingi - wykonanie zatoki parkingowej z kostki betonowej na 16 miejsc o powierzchni 247,80 m2. - Progi zwalniające - wykonanie 1 progu zwalniającego. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji pionowej 8 zaworów wodociągowych, 4 włazów kanałowych i 3 kratek ściekowych ulicznych. - Roboty uzupełniające - dostosowanie istniejącego chodnika do nowego na powierzchni 16 m2. 1.2. Przebudowa części ul. Broniewskiego. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na odcinku o długości 170 mb, karczowanie krzaków na powierzchni 0,01 ha. - Podbudowa - wykonanie podbudowy na długości 170 m na powierzchni 879,08 m2. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na długości 170,0 m i szerokości 5,0 m o powierzchni 865,48 m2. - Pobocza - wykonanie poboczy o szerokości 0,5 m na łącznej długości 170,0 mb o powierzchni 170 m2. 1.3. Budowa części ul. Broniewskiego (wraz z budową mini ronda). Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na odcinku o długości 336,5 mb, rozbiórka nawierzchni o łącznej powierzchni 54 m2, frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej na powierzchni 1298,32 m2, frezowanie nawierzchni bitumicznej na połączeniach z istniejącymi nawierzchniami na powierzchni 15,25 m2, wyrównanie krawędzi istniejącego asfaltu oraz docięcie połączeń na długości 385,2 m, wycięcie nawierzchni bitumicznej pod wyspę centralna ronda na długości 12,56 m. - Podbudowa - wykonanie podbudowy na długości 144,0 m i szerokości 6,0 m oraz na skrzyżowaniach na powierzchni 951,52 m2. - Odwodnienie - wykonanie profilowania istniejącego rowu odwadniającego na powierzchni 100,25 m2, wyłożenie płytami EKO fragmentu rowu odwadniającego oraz zabezpieczenie skarp nad przepustami zjazdów na powierzchni 80,7 m2, wypełnienie szczelin w płytach ażurowych trawą na powierzchni 1344 m2. - Krawężniki - ustawienie krawężników na odcinku o długości 771,36 mb. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na odcinku o długości 336,5 m i szerokości 6,0 m o powierzchni 2 265,09 m2. - Pobocza - wykonanie poboczy o szerokości 1,0 m na łącznej długości 385 m o powierzchni 385 m2. - Chodnik - wykonanie chodnika z kostki betonowej na długości 174,5 m i szerokości zmiennej 1,5 - 2,0 m oraz dojść do posesji o łącznej powierzchni 359 m2. - Zjazdy - wykonanie 16 zjazdów indywidualnych i 1 włączenia drogi wewnętrznej oraz wyspy centralnej mini ronda z kostki betonowej o łącznej powierzchni 326,24 m2. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji dla 13 zaworów wodociągowych i 6 gazowych oraz 7 włazów kanałowych. - Roboty uzupełniające - wykonanie wzmocnienia skarpy pod jezdnię ściankami prefabrykowanymi na długości 35 m, dostosowanie istniejącego chodnika do nowego na powierzchni 8 m2, wyrównanie poziomu łączących się dróg na powierzchni 170 m2. 1.4. Przebudowa ul. Przytorowej. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na odcinku o długości 365 mb, rozbiórka nawierzchni o łącznej powierzchni 173,17 m2, rozbiórka obrzeży na długości 18,8 mb. - Zjazdy - wykonanie 20 zjazdów o łącznej powierzchni 173,17 m2. - Krawężniki - ustawienie krawężnika na odcinku o długości 340 mb. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na długości 340 m i szerokości 5,0 m o powierzchni 1700,0 m2. - Chodnik - wykonanie chodnika o długości 292,5 m i szerokości 1,75 m o łącznej powierzchni 511,88 m2. - Pobocza - wykonanie pobocza z kruszywa naturalnego o szerokości 0,75 m na odcinku o łącznej długości 340 m o powierzchni 255 m2. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji 13 włazów kanałowych. - Odwodnienie - wykonanie drenu francuskiego 60x40 cm na długości 365 m wraz z 8 wpustami ulicznymi oraz ścieku z kostki betonowej na długości 16 mb. - Progi zwalniające - wykonanie 1 progu zwalniającego o powierzchni 23 m2. 1.5. Przebudowa ul. Kolejowej. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na odcinku o długości 1130 mb, rozbiórka nawierzchni zjazdów o powierzchni 236,13 m2, rozbiórka obrzeży na długości 104,6 m, rozbiórka krawężników na długości 247,5 m, karczowanie krzaków na powierzchni 0,02 ha. - Podbudowa - Wykonanie podbudowy na poszerzeniu jezdni na odcinku o długości 450,0 m i szerokości 0,85 m o powierzchni 382,5 m2. - Zjazdy i parkingi - Przebudowa istniejących 24 zjazdów oraz 1 zatoki parkingowej z kostki betonowej o łącznej powierzchni 579,88 m2. - Krawężniki - ustawienie krawężnika na odcinku o długości 503,4 mb (łącznie z ustawieniem krawężników na zjazdach i zatoce parkingowej) - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na odcinku o długości 280,0 m i szerokości 5 m oraz o długości 850 m i szerokości 4,5 m o powierzchni 5171,43 m2. - Chodnik - wykonanie chodnika o długości 7 m i szerokości 2,0 m o powierzchni 14 m2. - Pobocza - Wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego o szerokości 0,5 m o łącznej długości 2197,5 m o powierzchni 1098,75 m2. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji 14 zaworów wodociągowych i 33 włazów kanałowych. - Odwodnienie - wykonanie ścieku z kostki betonowej o długości 62,5 m. - Progi zwalniające - wykonanie 2 progów zwalniających o powierzchni 43,5 m2. 1.6. Przebudowa ul. Ludowej. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na odcinku o długości 564 mb, - Podbudowa - Wykonanie podbudowy jezdni na odcinku o długości 564,0 m i szerokości 5,46 m o powierzchni 3 079,44 m2. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej na długości 564,0 m i szerokości 5,0 m o powierzchni 2820,0 m2. - Pobocza - Wykonanie poboczy o szerokości 0,5 m na odcinku o długości 564 m. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji 2 zaworów wodociągowych i 5 włazów kanałowych. - Progi zwalniające - wykonanie 2 progów zwalniających o powierzchni 43,5 m2. 1.7. Przebudowa ul. Słonecznej. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na odcinku o długości - 700 mb, rozbiórka nawierzchni o łącznej powierzchni 283,74 m2, rozbiórka obrzeży na długości 99,9 m, frezowanie nawierzchni asfaltowej na długości 700 m i szerokości 4,5 m o powierzchni 3150 m2 . - Zjazdy - Wykonanie 64 nowych i przełożenie 13 istniejących zjazdów z kostki o powierzchni 758,26 m2. - Krawężniki - ustawienie krawężników na odcinku o długości 1353,20 mb. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na długości 621 m i szerokości 5,0 o powierzchni 3 105 m2. - Odwodnienie - wykonanie ścieku drogowego trójkątnego obustronnie na łącznej długości 60 m zakończonego 4 wpustami ulicznymi, 6 studni chłonnych i drenu francuskiego na długości 1047,5 m. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji 7 kratek ściekowych, 15 zaworów wodociągowych i 21 włazów kanałowych. - Progi zwalniające - wykonanie 2 progów zwalniających o powierzchni 41,0 m2. - Pobocza - wykonanie pobocza z kruszywa naturalnego o szerokości 0,5 m o powierzchni 679,5 m2. 1.8. Przebudowa ul. Polnej. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na odcinku o długości 40 mb, karczowania krzaków na powierzchni 0,01 ha. - Podbudowa - Wykonanie podbudowy pod jezdnię i na poszerzeniach na długości 40 m na powierzchni 188 m2. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na odcinku o długości 40,0 m i szerokości 4,5 m o powierzchni 180,0 m2. - Pobocza - Wykonanie poboczy o szerokości 0,5 m na łącznej długości 80,0 mb o powierzchni 40 m2. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji 2 zaworów wodociągowych i 2 włazów kanałowych. 1.9. Przebudowa ul. Wolności. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na odcinku o długości 263,3 mb, rozbiórka nawierzchni o łącznej powierzchni 8 m2, rozbiórka obrzeży na długości 22 m, frezowanie korekcyjne na całej długości drogi na powierzchni 978,8 m2, odcięcie piłą istniejącej nawierzchni na długości 165,98 m. - Podbudowa - Wykonanie podbudowy na poszerzeniu jezdni na odcinku o długości 93,0 m i szerokości 0,8 m o powierzchni 74,4 m2. - Krawężniki - ustawienie krawężników na odcinku o długości 526,6 mb. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na długości 263,3 m i szerokości 4,0 m o powierzchni 1053,2 m2. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji 5 zaworów wodociągowych i 9 włazów kanałowych. - Zjazdy - wykonanie 15 zjazdów z kostki betonowej o łącznej powierzchni 139,95 m2. - Chodnik - wykonanie chodnika o długości 267,3 m i szerokości zmiennej 1,3 - 2,5 m o powierzchni 465,2 m2. - Pobocza - Wykonanie poboczy o szerokości zmiennej o powierzchni 472,2 m2. - Oznakowanie - wykonanie oznakowania pionowego - 1 pionowego znaku drogowego na 1 słupku i poziomego - 1 przejścia dla pieszych o powierzchni 10,50 m2. 1.10. Przebudowa ul. Ogrodniczej i ul. Księża Góra. Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na długości 420 mb, rozbiórka nawierzchni o łącznej powierzchni 420 m2. - Podbudowa - Wykonanie podbudowy na jezdni i na poszerzeniach o powierzchni 2097,2 m2. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na długości 280 m i szerokości 5,0 m oraz na długości 140 m i szerokości 4,5 m o powierzchni 2030 m2. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji 10 włazów kanałowych. - Pobocza - Wykonanie poboczy o szerokości 0,5 m na długości 420 m o powierzchni 420 m2. - Chodnik i zjazdy - wykonanie chodnika o szerokości 1,5 m i długości 30,8 m o powierzchni 46,2 m2 oraz 2 zjazdów o powierzchni 23,1 m2. 1.11. Stała organizacji ruchu w miejscowości Brody-Parcele (obecnie Pomiechówek). Zakres robót obejmuje: wykonanie oznakowania poziomego - malowania linii o powierzchni 103,55 m2 i oznakowania pionowego - 123 znaków i 38 tabliczek..
 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 71.35.50.00-1, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 44.21.22.26-9, 45.23.33.30-1, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7, 45.23.24.52-5, 45.23.32.22-1, 45.22.33.00-9, 45.23.32.90-8, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.61-6, 45.23.31.28-2, 45.23.24.00-6.
 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2012.
 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 240555W w Nowym Modlinie.
 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na długości 706 mb, rozbiórka nawierzchni o łącznej powierzchni 272 m2, rozbiórka krawężników na długości 1420 m, rozbiórka obrzeży na długości 5,5 m, rozbiórka ścieków na długości 98 m, frezowanie korekcyjne na całej długości drogi na powierzchni 3756 m2, - Krawężniki - ustawienie krawężników na odcinku o długości 1443,4 mb. - Podbudowa - wykonanie podbudowy na poszerzeniu jezdni na odcinku o długości 706 m o powierzchni 523 m2. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na długości 706 m i szerokości 6,0 m wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową o powierzchni 4279 m2. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji 8 zaworów wodociągowych. - Zjazdy - wykonanie 40 zjazdów z kostki betonowej wraz z przepustami rurowymi o łącznej powierzchni 646 m2. - Odwodnienie - wykonanie profilowania istniejących rowów odwadniających i umocnienie skarp płytami ażurowymi. - Chodnik - wykonanie chodnika o szerokości 1,5 m i długości 614,7 m o powierzchni 922,05 m2. - Pobocza - wykonanie poboczy o szerokości zmiennej 0,75-1,0 m o powierzchni 678,5 m2. - Roboty uzupełniające - dostosowanie istniejącego chodnika do nowego na powierzchni 2 m2, wypełnienie szczelin w płytach ażurowych trawą. - Oznakowanie - wykonanie oznakowania poziomego - malowania linii i oznakowania pionowego - 3 znaków na 3 słupkach..
 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 71.35.50.00-1, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.23.33.30-1, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7, 45.23.24.52-5, 45.23.32.22-1, 45.23.32.90-8, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2012.
 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2413W w Nowym Modlinie.
 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - prace pomiarowe na długości 520 mb, rozbiórka nawierzchni o łącznej powierzchni 836,4 m2, rozbiórka krawężników na długości 475 m, rozbiórka obrzeży na długości 504 m, frezowanie korekcyjne na długości 520 m i szerokości 6,0 m na powierzchni 3120 m2. - Zjazdy - wykonanie 28 zjazdów z kostki betonowej o łącznej powierzchni 665,65 m2. - Chodnik - wykonanie chodnika o szerokości 2,0 m i długości 350 m o powierzchni 700 m2. - Krawężniki - ustawienie krawężników na odcinku o długości 494 mb. - Nawierzchnia - wykonanie nawierzchni jezdni na długości 520 m i szerokości 6,0 m wraz z 3 zjazdami na drogi o powierzchni 3218,25 m2. - Regulacja pionowa studzienek - wykonanie regulacji 7 zaworów wodociągowych i 10 studzienek telekomunikacyjnych. - Odwodnienie - wykonanie ścieku drogowego trójkątnego na długości 320 m, 5 przepustów rurowych pod zjazdami o długości 27 m i 1 pod drogą o długości 8 m, oczyszczenie przepustów z namułu na długości 15 m..
 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 71.35.50.00-1, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.23.33.30-1, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7, 45.23.24.52-5, 45.23.32.22-1, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.24.00-6.
 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2012.
 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Z up. Wójta
/-/ mgr Mariusz Łempicki
Zastępca Wójta



ZAŁĄCZNIKI

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Załącznik Nr 1
Projekt budowlano-wykonawczy ul. Szkolna

Załącznik Nr 2
Opis wykonania ul. Broniewskiego
Załącznik Nr 2a
Przekrój poprzeczny ul. Broniewskiego


Załącznik Nr 3
Projekt budowlano-wykonawczy ul. Broniewskiego

Załącznik Nr 4
Opis wykonania ul. Przytorowej
Załącznik Nr 4a
Przekrój poprzeczny ul. Przytorowej
Załącznik Nr 4b
Próg zwalniający ul. Przytorowa
Załącznik Nr 4c
Próg - szczegół drenu

Załącznik Nr 5
Opis wykonania ul. Kolejowej
Załącznik Nr 5a
Przekrój poprzeczny ul. Kolejowej
Załącznik Nr 5b
Próg zwalniający ul. Kolejowa

Załącznik Nr 6
Opis wykonania ul. Ludowej
Załącznik Nr 6a
Przekrój poprzeczny ul. Ludowej
Załącznik Nr 6b
Przekrój poprzeczny ul. Ludowej na odcinku Miła/Sportowa
Załącznik Nr 6c
Próg zwalniający ul. Ludowa
Załącznik Nr 6d
Odwodnienie ul.Ludowa

Załącznik Nr 7
Opis wykonania ul. Słonecznej
Załącznik Nr 7a
Przekrój poprzeczny ul. Słonecznej
Załącznik Nr 7b
Próg zwalniający ul. Słoneczna
Załącznik Nr 7c
Szczegóły drenu ul. Słoneczna
Załącznik Nr 7d
Odwodnienie ul. Słoneczna

Załącznik Nr 8
Opis wykonania ul. Polnej
b>Załącznik Nr 8a
Przekrój poprzeczny ul. Polnej

Załącznik Nr 9
Projekt budowlano-wykonawczy ul. Wolności
Załącznik Nr 9a
Opis ul. Wolności

Załącznik Nr 10
Opis wykonania ul. Księża Góra
Załącznik Nr 10a
Przekrój poprzeczny ul. Księża Góra - rysunek 01
Załącznik Nr 10b
Przekrój poprzeczny ul. Księża Góra - rysunek 02
Załącznik Nr 10c
Przekrój poprzeczny ul. Księża Góra - rysunek 03

Załącznik Nr 11
Projekt organizacji ruch

Załącznik Nr 12
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robut budowlanych ul. Wolności

Załącznik Nr 13
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robut budowlanych Brody-Parcele

Załącznik Nr 14
Kosztorys ul. Szkolna (plik w formacie ATH)

Załącznik Nr 15
Kosztorys ofertowy ul. Broniewskiego

Załącznik Nr 16
Kosztorys ul. Broniewskiego (plik w formacie ATH)

Załącznik Nr 17
Kosztorys ofertowy ul. Przytorowa

Załącznik Nr 18
Kosztorys ofertowy ul. Kolejowa

Załącznik Nr 19
Kosztorys ofertowy ul. Ludowa

Załącznik Nr 20
Kosztorys ofertowy ul. Słoneczna

Załącznik Nr 21
Kosztorys ofertowy ul. Polna

Załącznik Nr 22
Kosztorys ofertowy ul. Wolności

Załącznik Nr 23
Kosztorys ofertowy ul. Księża Góra/Ogrodnicza

Załącznik Nr 24
Kosztorys ofertowy - stała organizacja ruchu

Załącznik Nr 25
Zestawienie cen netto poszczególnych kosztorysów
części i zamówienia


Załącznik Nr 26
Projekt budowlano-wykonawczy - Nowy Modlin

Załącznik Nr 27
Projekt stałej organizacji ruchu - Nowy Modlin

Załącznik Nr 28
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robut budowlanych - Nowy Modlin

Załącznik Nr 29
Kosztorys - Nowy Modlin(plik w formacie ATH)

Załącznik Nr 30
Specyfikacje Techniczne - Nowy Modlin

Załącznik Nr 31
Kosztorys ofertowy - Nowy Modlin


INFORMACJA O PYTANIACH, KTÓRE WPŁYNĘŁY DO ZAMAWIAJĄCEGO
I ODPOWIEDŹ NA NIE ORAZ INFORMACJA O MODYFIKACJI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ ZMIANIE OGŁOSZENIA
O ZAMÓWIENIU



ZP.271.1.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

zmodyfikowana SIWZ

Załącznik 1a
Specyfikacje techniczne wykonania
i odbioru robót - budowa ul. Szkolnej


Załącznik 2
Opis techniczny przebudowy części
ul. Broniewskiego


Załącznik 2a
przekrój poprzeczny przebudowy części
ul. Broniewskiego


Załącznik 3a
Specyfikacje techniczne wykonania
i odbioru robót - budowa części ul. Broniewskiego





INFORMACJA O MODYFIKACJI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ ZMIANIE OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU

Zmieniony załącznik nr 16

zmieniona SIWZ

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wytworzył:Katarzyna Urbaś, data: 15.02.2012 r., godz. 14.05
Wprowadził:Adam Podemski, data: 15.02.2012 r., godz. 14.12
Ostatnia aktualizacja:Adam Podemski, data: 01.03.2012 r., godz. 13.39
Rejestr zmian:
CzasAdministratorOpis zmiany
01.03.2012 r., godz. 13.39Adam PodemskiAktualizacja przetargu
28.02.2012 r., godz. 15.47Adam PodemskiAktualizacja przetargu
24.02.2012 r., godz. 15.40Adam PodemskiAktualizacja przetargu
24.02.2012 r., godz. 15.37Adam PodemskiAktualizacja przetargu
15.02.2012 r., godz. 14.13Adam PodemskiAktualizacja przetargu
15.02.2012 r., godz. 14.12Adam PodemskiDodanie przetargu

Strona oglądana: 6130 razy.